paskasta avautuminen
Perjantai ilta ja minä vaa täällä vauva palstalla huoliani puran :D mutta ku ei oo nyt muutakaa tekemistä ja nämä asiat on mieltä mietittänny. 1. Onko täällä muita nuoria joita on ruvennut ärsyttämään tämä sosiaalinen elämä? Onhan se kiva ku on kaiken maan netti kavereita ja sovellukisa mutta mua suoraansanotusti VITUTTAA tällä hetkellä se kun kaverilla on könnykkä kädessä välitunnilla ja sinö olis täydellinen hetki jutustella iha rauhassa nii vittu ei ku puhelin kourassa jutellaa jonku "nettideitin' kanssa vaikka kaveri on siinö ihan vieressä eli sama kun siinö vieressä olisi jotain ilmaa. -,- sit ku yrittää jotai puhuu nii vastaukset ovat tylyjä emt,idk sun muuta paskaa... 2. Vapaa-ajalla pidän itseni ihan semi kauniina että olen tyytyväinen ulkonäkööni mutta heti kun astun kouluun tulee jotenki todella nolo olo ja että kaikki katsoisivat minua sillee ok. Ja varsinkin käytävällä kävely luokasta luokkaan tekee kovia paineita kun en tiedä mihin katsoa ? Tyhmä kysymys mutta mua ahistaa siinä kun ihmiset kävelevät vastaan niin tuntui että kaikki katovat minua kun ilmeeni on jotai aivan karseaa kun tiedä mihi pitäisi katse tarkentaa(sori tuo sekavuus) ja jos vaikka nään koulssa joku selvästi minusta "ylemmän mainekkaan" tyypin tulee heti sellainen olo että olen ruma ja luuseri. Anteeksi tästä sekavuudesta mutta halusin avautua kaikesta paskasta:)
Voi sua :(