Miten usein vaihdatte rintsikat?
Minun ainakin on oikeasti hankala löytää hyviä liivejä, joten käytössä minulla on vain ihan muutamat. En vaihda rintaliivejä todellakaan joka päivä. Vaihdan ne yleensä noin kerran viikossa tai sitten, kun ne alkaa haista jostain kohtaa pahalta.
Kommentit (38)
Kesällä joka päivä. Talvella ehkä joka toinen. Mulla on iso kasa erivärisiä Wowwbra-liivejä.
Joka päivä. Vain yksi malli on sopiva ja sitä saa minun koossani vain ulkomailta, 80 € kpl.
Kerran viikossa. Miksi pitäisi useammin, jos eivät edes haise millekään.
Aina kun peseydyn eli usein. Koko on 80gg (change 70i) ja minulla on ainakin kahdetkymmenet liivit.
Ei voi sanoa että vaihtaisin, omistan tasan kahdet ehjät rintsikat, urheilumalliset ja ns. tavalliset. Toki pesen niitä usein, tavallisia keskimäärin joka toinen päivä, urheilurintsikoita muutaman kerran viikossa.
Vaihdan kerran viikossa. Tosin mulla on kotiliivit ja työliivit erikseen. Ennen olin iltaisin aina ilman liivejä, mutta täällä omakotitalossa kaikki näkee sisään ja pihalla tulee käytyä vähän väliä, niin en uskalla enää kekkaloida kokonaan ilman.
Silloin kun liivit ei haise pahalle. Käytän urheillessa urheiluliivejä, niin ei tarvi vaihtaa rintsikoita moneen kertaan. Omistan sitäpaitsi vain 3 liivit ja se riittää mulle. Ehkä jotain 2 kertaa kahdessa viikossa.
Pesettekö liivit koneessa vai käsin? Jos koneessa, niin muun pyykin seassa vai jollain erikoisohjelmalla? Olen kuvitellut, että liivit pitää aina pestä käsin, joten olen ollut todella laiska pesemään niitä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:11"]
Pesettekö liivit koneessa vai käsin? Jos koneessa, niin muun pyykin seassa vai jollain erikoisohjelmalla? Olen kuvitellut, että liivit pitää aina pestä käsin, joten olen ollut todella laiska pesemään niitä.
[/quote]
Mä pesen koneessa, mutta käytänkin halpoja kaarituettomia liivejä :) Ihan tavallisella ohjelmalla 40 tai 60 asteessa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:11"]
[/quote]
Koneessa pesupussissa pesen, kaarituellisetkin. Ehjinä ja hyvinä on pysyneet. Mitään superherkkiä pitsiunelmia en käytä.
Suihkun jälkeen uudet puhtaat päälle. En pysty laittamaan puhtalle iholle "likaisia" rintsikoita. Vaihdanhan muutkin vaatteet suihkun jälkeen puhtaisiin, miksi en siis rintsikoita. Suihkussa käyn joka-joka toinen päivä. Eli vaihdan rintsikat joka-joka toinen päivä.
Tämä on kyllä aika hurjaa enkä ole koskaan tunnustanut tätä kenellekään. Saatan pitää samoja rintsikoita vaikka 3 viikkoa putkeen. Mulla on kauniita alusvaatteita ja sikakalliita rintsikoita, ja pidän niitä yölläkin. Vaihdan paitoja usein, mutta rintsikat pysyy kauan samana. Itsekin välillä ihmettelen tätä, mutta en jaksa pestä niitä niin usein, koska pesussa menevät muodottomiksi nopeasti ja käsin en vaan jaksa pestä. Syynä siis laiskuus ja se, että en itse haista että haisisivat pahalle. Jos ovat selvästi likaiset, niin vaihdan. Onko muita yhtä kummallisia?
Minä käytän yleensä kolmia liivejä per päivä (ns. kotiliivit, sporttiliivit ja kodista pois lähtiessä omat liivit) Vain nuo sporttiliivit pesen joka käytön jälkeen, kotiliivit (mitkä iltaisin päällä) saattavat olla viikonkin pesemättä, ja liivit jotka ns. muulloin käytössä pesen kesällä parin päivän välein, talvella muutaman päivän välein.
Niin, ja noita kaikkia liivejä on useammat kappaleet. Tarkoitan sitä että kun menen lenkille tmv. silloin urheiluliivit, aamulla kun lähden töihin tietyt liivit ja kun tulen kotiin laitan kotiliivit päälle.
Itselläni on isot rinnat, hyvien liivien löytäminen on aika haastavaa, mutta kun hyvät osuu kohdalle ostan useammat (ensin testaan niitä n. viikon ajan, jos ovat hyvät haen lisää) samanlaiset.
20 jatkaa, ja liivit pesen ns. pikaohjelmalla pesukoneessa, nestemäisellä pyykinpesuaineella.
No se vähän riippuu. Kyllä mä varmaan joka toinen päivä vaihdan, joka päivä, jos hikoan enemmän.