Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen 36-v ja kamala vauvakuume, auttakaa!!

Vierailija
12.09.2014 |

Erosin pitkäaikaisesta miesystävästäni jo neljä vuotta sitten, olen sen jälkeen tapaillut muutamia miehiä, mutta mitään vakavampaa niistä jutuista ei ole tullut... Eli seurustelukumppania ei tällä hetkellä ole. Mutta kuitenkin nyt viimeisen vuoden sisällä minulla on tullut aivan järjetön vauvakuume! Ehkä se on biologinen kello, joka varoittelee, ettei minulla ole enää montaa vuotta aikaa...? :( Olen epätoivoinen, pelkään etten kerkeä löytää itselleni miestä ennenkuin lasten saaminen alkaa olla liian myöhäistä! Melkein alan itkeä kun näen äitejä vauvojensa kanssa, tahtoisin vain olla yksi heistä... Olen neuvoton ja epätoivoinen, auttakaa! :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varata aika mielenterveyspuolelle, niin pääset psykiatrin arvioitavaksi ja saat sopivan mielenterveyslääkityksen, ehkä terapiaakin.

Vierailija
2/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:39"]

Kannattaisi varata aika mielenterveyspuolelle, niin pääset psykiatrin arvioitavaksi ja saat sopivan mielenterveyslääkityksen, ehkä terapiaakin.

[/quote]

Mistä lähtien vauvakuume on ollut mielisairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo säästänyt rahaa keinohedelmöitykseen. Ihannetilanne toki olisi, että ois joku miespuolinen kaveri ja suostuisi auttamaan tässä asiassa.

Vierailija
4/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko harkita lasta ilman kumppania? Pieni joukko naisia Suomessakin tekee niin joka vuosi. Toisaalta sinulla on vielä muutama vuosi aikaa. Nyt ei enää kannata ajatella, että miehen pitää olla elämäsi rakkaus. Koeta löytää ns. hyvä kunnollinen mies. Ole kuitenkin rehellinen. Moni ikäisesi tai muunikäinen mieskin pohtii, mistä löytäisi äidin lapsilleen. Tilanteesi ei ole vielä mitenkään menetetty. Onnea!

Vierailija
5/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:48"]

[/quote]

[/quote]

Mitä muutakaan se on? Järjissään olevat ihmiset ajattelevat järjellä ja yläpäällään. Ap ei tunnu olevan sellainen. Jos on yksin eikä ole onnistunut löytämään pariutumiskumppania, lienee ihmisessä jokin sen verran pahasti vikana, ettei hänen ole tarkoituskana lisääntyä. Jos olisi kelvollinen, olisi ollut jo aikaa sitten vähintään pitkäkestoisessa ja vakaassa parisuhteessa.

Juna meni jo. Sori vaan.

Vierailija
6/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa on isäehdokkaita pilvin pimein.

Vierailija
7/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:05"]

Baarissa on isäehdokkaita pilvin pimein.

[/quote]

Mäkin aattelin ton otsikon perusteella, että siittäjää kaivataan. 

Vierailija
8/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos on yksin eikä ole onnistunut löytämään pariutumiskumppania, lienee ihmisessä jokin sen verran pahasti vikana, ettei hänen ole tarkoituskana lisääntyä. Jos olisi kelvollinen, olisi ollut jo aikaa sitten vähintään pitkäkestoisessa ja vakaassa parisuhteessa."

Etkö lukenut aloitusviestiä? Minulla oli pitkäaikainen miesystävä, olimme yhdessä 6 vuotta, mutta silloin minulla ei vielä ollut vauvakuumetta, joten emme hankkineet lasta. Onneksi emme hankkineetkaan, sillä sain selville, että mies petti minua, ja lapsen kanssa eroaminen olisi ollut vaikeampaa... Uuden suhteen löytäminen on tuntunut hankalalta petetyksi tulemisen jälkeen :(

Olen kyllä harkinnut välillä epätoivon puuskissani tuotakin, että jos hankkiutuisin raskaaksi yksinäni, varmasti pärjäisin kyllä niinkin, mutta tunnen huonoa omatuntoa, että antaisin lapselleni elämän ilman isää. Voisin tietenkin hankkiutua salaa raskaaksi jonkun ydenillan jutun kanssa, mutta en tiedä miten sen kanssa sitten pitäisi toimia... Jos kertoisin miehelle, että tulin raskaaksi ja pidän lapsen, saattaisin pilata hänen elämänsä, mutta jos en kertoisi lapsesta niin riistäisin isältä oikeuden lapseensa ja lapselta oikeuden isäänsä :( 

-AP

Vierailija
9/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:59"]

[/quote]

[/quote]

Mitä muutakaan se on? Järjissään olevat ihmiset ajattelevat järjellä ja yläpäällään. Ap ei tunnu olevan sellainen. Jos on yksin eikä ole onnistunut löytämään pariutumiskumppania, lienee ihmisessä jokin sen verran pahasti vikana, ettei hänen ole tarkoituskana lisääntyä. Jos olisi kelvollinen, olisi ollut jo aikaa sitten vähintään pitkäkestoisessa ja vakaassa parisuhteessa.

Juna meni jo. Sori vaan.

[/quote]

Sulta taitaa puuttua elämänkokemusta aika paljon. Ai niin... Et ole ehtinyt sellaista hankkia kun aika on mennyt ukkoa ja lapsia passatessa koska ilmeisesti niiden olemassaolo on ihmisarvon mittari.

Vierailija
10/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästä on jo.Mitäs pihtasit

Vierailija
11/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaa ja haluan siittää. Kuumeesta ainakin pääset.

Vierailija
12/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kunnolla tuulemaan..nettideittejä, speed dateja, harrastuksia, baarireissuja ja haku päälle. .älä ole turhan kranttu :)

Vierailija
13/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka tsemppaatte! Toivotaan että olette oikeasssa ja onnistuisin vielä sen miehen löytämään... Kannattaako netin deittisivuja kokeilla? En ole koskaan kokeillut niin en tiedä niistä mitään... Voiko sieltä oikeasti löytää fiksun miehen?

Vierailija
14/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies/nainen fiksu selviää yleensä vasta monen vuoden jälkeen ja tätä palstaa lukiessa fiksuja ei taida olla.

Vierailija
15/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kavereista moni on löytäny ihan hyvän miehen deittisivustoista..et häviä jos kokeilet :)

Vierailija
16/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:59"]

[/quote]

[/quote]

Juna meni jo. Sori vaan.

[/quote]

Joo, kun parisuhteissa olevat ovatkin tosi laatuyksilöitä ihan järjestään. Mutta oman logiikkasi mukaan sinulla ei ainakaan pitäisi olla lapsia. Tai jos on, niin siinä on ainakin penskaparat saaneet geeneistään haastetta elämään...

Vierailija
17/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v sinkku ja minulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Olen hyväksynyt sen, että kaikkia meitä ei ole tarkoitettu lisääntymään. Yksinhuoltajaksi en todellakaan tietoisesti ryhtyisi. Lapsen varusteisiin menisi hirmuinen summa rahaa ja saati sitten kun teininä pitäisi ostella merkkivaatteet ja iPadit sun muut vehkeet. Yksiökään ei enää riittäisi sitten kun lapsi vähän kasvaa. Ja koska olen muutenkin yksinäinen ilman miestä, niin kuka lasta sitten hoitaisi jos haluaisin joskus käydä jossain? Tukiverkko olisi ehdottoman tärkeä silloin jos lapsen päättää tehdä yksin.

Vierailija
18/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksat hyvistä siittiöistä?

Vierailija
19/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen teki lapsen itse yksin keinomenetelmin ja on onnellinen.
Nykyaikana on vaikea löytää sopivaa kumppania ja suurin osa päätyy kuitenkin EROON. Kannustan sinua itse olen jäänyt 16v kestäneestä suhteesta yksinhuoltajaksi kun lapseni oli 2v nyt lapsi on 12v elämme kahden ja meillä on ihan hyvä elämä.

Vierailija
20/21 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:17"]

Läheinen teki lapsen itse yksin keinomenetelmin ja on onnellinen. Nykyaikana on vaikea löytää sopivaa kumppania ja suurin osa päätyy kuitenkin EROON. Kannustan sinua itse olen jäänyt 16v kestäneestä suhteesta yksinhuoltajaksi kun lapseni oli 2v nyt lapsi on 12v elämme kahden ja meillä on ihan hyvä elämä.

[/quote]

Miksi kannustaa hankkimaan isättömiä lapsia? On eri asia, jos olosuhteiden pakosta toinen vanhemmista ei ole läsnä lapsen arjessa.