Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukholman risteilylle rv 36?

Vierailija
12.09.2014 |

Varasin perheelle Tukholman risteilyn sen kummmemmin ajattelematta päivämäärää ja vasta jälkikäteen havahduin siihen, että oho, silloinhan olen jo rv 36 (35+4). Onkohan liian myöhäinen ajankohta lähteä? Edellinen raskaus meni viikon yli ja tässä ei ole vielä ollut mitään supistuksia tms. Matka on kuukauden päästä. Viking Linen sivuilta en löytänyt mitään infoa raskaana matkustavista. Onko kokemuksia aiheesta? Risteilyn jankohtaa ei valitettavasti voi aikaistaa töiden takia. Lähtökohtaisesti olisin itse halukas lähtemään, mutta toki siellä laivalla ollaan kokonaista kaksi yötä ja ei olisi kiva jos siellä käynnistyisi synnytys...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en lähtis, mutta ihan senkin takia, koska mulla on olleet molemmat raskaudet niin hemmetin kipeitä ja vaivaisia loppuaikoina. Ei kyllä houkuttais ajatus synnytyksestä merellä myöskään, siinä ei oo paljon tehtävissä jos joku meneekin pieleen. Medihelilläkin kuitenkin menee ihan reilusti aikaa, jos pitää alkaa kauempaa mereltä hakemaan. Laivalla ehtii käymään koska tahansa muulloinkin.

Vierailija
2/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä kaukana sairaalasta ollaan Lapin perukoillakin. Laiva käy kuitenkin Maarianhaminassa matkalla, joten ei nyt kovin monen tunnin matka ole missään vaiheessa sairaalaan. Ja eikös laivallakin joku ensiapuosasto ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laivan ensiapuosastolla varmaan ole hätäsektiomahdollisuutta...

Vierailija
4/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet... Mitä hauskaa on Tukholman risteilyssä, miksi menette sellaisille? Miten saatte aikanne kulumaan laivalla? Silloin joskus 16-24 vuotiaana risteilyt olivat kaveriporukalla olevinaan kivoja, mutta sen jälkeen aika tuskaa. En lähtisi siis mukaan, mutta pistäisin matkaan isän lasten kanssa ja viettäisin rauhallisen ja rennon parin yön vapaan kotosalla!

Vierailija
5/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:10"]

Miksi ihmeessä et menisi maihin?

Terv. ap

[/quote]Siellä räjähti autopommi tänään ja lähiöissä ollut levottomuuksia jo kuukauden

Vierailija
6/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis! t: lapset syntyneet rv32 ja rv34

Vierailija
7/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ainakaan maihin

Vierailija
8/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin nauttimaan risteilystä. Ei taida kovin suurella todennäköisyydellä syntyä noilla viikoilla, joten en jäisi kököttämään kotiin.

Vierailija
9/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et menisi maihin?

Terv. ap

Vierailija
10/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse rv39 Tallinnan risteilyllä. Neuvola kehoitti ainoastaan hoitamaan matkavakuutuksen kuntoon, mikäli vauva sattuisikin lähtemään syntymään esim laivan ollessa keskellä merta ja tarvittaisiin medi-heliä tms. Hyvin olisin kerenny risteillä vaikka bahamalle, vauva syntyi viikko lasketun jälkeen. Mutta, jokainen on yksilö ja synnytyksen kesto myös.

Vierailija
11/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kun on varattu. Ei se laiva mikään kehitysmaa ole. Jos edellinenkin mennyt yli (no eihän se mitään varmuutta anna) ja olo on hyvä.

Vierailija
12/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en lähtisi. Ei hirveän todennäköistä, että synnytys käynnistyisi noilla viikoilla, mutta kun oma synnytys on käynnistynyt ilman mitään ennakkovaroituksia yhtäkkiä ja lapsi ollut ulkona kahdessa tunnissa, minä en ottaisi riskiä olla silloin merellä. Eka synnytys oli mullakin ns. normaali, mutta toka olikin yllättäen paljon nopeampi.

Vierailija
13/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkavakuutus ei korvaa mediheliä. Synnytys/raskaus ei ole sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä