Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako kukaan aikuisista täällä Simsiä?

Vierailija
12.09.2014 |

Mä olen pelannut Sims 1 asti, eilen ostin sitten nelosen :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 07:08"]

Joku joka ei pidä Sims pelistä on käynyt alapeukuttamassa kaikkia kommentteja :'D

[/quote]

Aikuisilla ihmisillä on parempaakin tekemistä kuin pelien pelaaminen.

Vierailija
22/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 07:08"]

Joku joka ei pidä Sims pelistä on käynyt alapeukuttamassa kaikkia kommentteja :'D

[/quote]

Aikuisilla ihmisillä on parempaakin tekemistä kuin pelien pelaaminen.
[/quote]

On, tottakai ne paremmat tekemiset ja velvollisuudet hoidetaan ensin. Työ ennen huvia, eikö se niin mene ja huvinsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ruvennu taas pelaamaan kakkosta. En tykänny kolmosesta yhtään ja nelosta en viitti vielä ostaa ;)

Vierailija
24/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan! Kakkonen on mielestäni paras, kolmonen on tylsä kun siinä ei saa muokata esim. kaupungin keskustaa ollenkaan ja jotenkin outo se tallennussysteemi, lataus kestää jne. Nelosta en taas aio ostaa, koska siitä puuttuu ihan perustoimintoja ja on ne samat pallinaamat mallinnettu kuin mitä kolmosessakin = kaikilla on hamsteriposket ja pyöreä leuanseutu. Ei kauheasti lohduta että voit mennä "vihaiselle paskalle", jos lapsellasi ei ole taaperovaihetta tai anorektikko-sim näyttää yhtä läskinaamalta kuin Pipsa-klooni naapurissa.

Tykkään pelata niin, että rakennan jotain ostoskeskuksia ja erilaisia asuinalueita teemojen mukaan. Nyt minulla on rakenteilla ghetto, jossa elää äänekästä, musiikkia ja sotkemista rakastavaa porukkaa. Joukossa on yksi aasialaisperhe jonka lapsi käy yksityiskoulua. ;)

Vierailija
25/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nelosta kokeilleet kokemuksianne! Itse olen aloittanut pelaamisen sims1, siitä sitten siirryin kakkoseen ja nyt pelaan kolmosta.
Nelonenkin kiinnostaisi kyllä.

Mulla on originillä kaikki kolmosen osat, ja tykkään käyttää sitä, onni on miehen työnetti kotona :).

Vierailija
26/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:41"]Minä pelaan! Kakkonen on mielestäni paras, kolmonen on tylsä kun siinä ei saa muokata esim. kaupungin keskustaa ollenkaan ja jotenkin outo se tallennussysteemi, lataus kestää jne. Nelosta en taas aio ostaa, koska siitä puuttuu ihan perustoimintoja ja on ne samat pallinaamat mallinnettu kuin mitä kolmosessakin = kaikilla on hamsteriposket ja pyöreä leuanseutu. Ei kauheasti lohduta että voit mennä "vihaiselle paskalle", jos lapsellasi ei ole taaperovaihetta tai anorektikko-sim näyttää yhtä läskinaamalta kuin Pipsa-klooni naapurissa.

Tykkään pelata niin, että rakennan jotain ostoskeskuksia ja erilaisia asuinalueita teemojen mukaan. Nyt minulla on rakenteilla ghetto, jossa elää äänekästä, musiikkia ja sotkemista rakastavaa porukkaa. Joukossa on yksi aasialaisperhe jonka lapsi käy yksityiskoulua. ;)
[/quote]

En ymmärtänyt tuota kaupunginkeskustan muokkausta?

Vierailija
27/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös pelannut ykkösestä saakka. Odotin silloin esikoista, että raskausaikana koukkuunnuin, kun oli liikkumiskieltokin.

Meillä nyt pelaa kaksi lapsistakin, esikoinen satunnaisesti. Itse pelaan iltaisin, kun muksut on mennyt unihommiin ja mies on paljon duunireissuissa. Siitä sitten ysistä - yhteen, kahteen on hyvin aikaa pelailla. Sitten pidetään miehen kanssa peliviikonloppuja. Eli lapset menee mummolle ja mies pelaa omia juttujaan ja mä Simsiä. Kyllä me ehditään yhteistä aikaa siinä viettämään. :)

Eli ei ole lasten kanssa tullut tappeluita peliajoista, kun selvät sävelet. Lapset pelaa päivällä ja mä iltayöllä.

Nelosta ei ole vielä hankkimassa, kun tässä tutkailtiin, että kannattaako vielä.. Simsit ovat valitettavan bugisia pelejä ja nelosesta puuttuu paljon, mitä kakkosessa ja kolmosessa pitää jo itsestäänselvyytenä.

Mä en ole kaupunkeja muokkaillut, ettei sen keskustan muokkauksen puute häiritse kolmosessa. Mä pelaan aika nukkekotimaisesti. tää menis nyt kouluun tää menis töihin ja tää laittais räväkän pinkkiä huulipunaa. Nyt tää vähän Wohoota! suihkussa ja tää miettis tapetit uusiksi.

Tuleehan mulle kyllästymisiä helposti tuolla tyylillä, kun ne pirun siemenet olen kerännyt sen viidettä kertaa taas.. Tai kalat kalastanut. Sitten voin olla vuodenkin pelaamatta ja taas palaan uusilla ideoilla pelin ääreen seuraavaksi puoleksi vuodeksi.

Vierailija
28/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt kolmosesta, koska siinä oli niin vähän erikoisuuksia. Tietysti lisäosat hankkimalla olisi saanut vaikka mitä, mutta ilman niitä ei ollut yhtään mitään. Ykkösessä oli surullinen pelle, tiedemiehen juomia, voodoonukke, lampun henki (Deluxe edition)... Kakkosessa avaruusolioiden sieppaus oli aivan mahtavaa, varsinkin kun tuli suurena yllätyksenä miespuolisen simin raskaus sen jälkeen ja alienvauva. 3 oli tylsempi kuin 1 ja 2.

Nelosta en hanki, jos siinä ei ole mitään uutta.

Vierailija
29/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime sunnuntaina nelosen, ja on kyllä vähän tylsempi kuin 3. Alotin pelaamaan kun 2 tuli ulos.

Pitää nyt kattoa että miten sen kanssa viihtyy, mutta ainakin se ärsyttää että kaupunki ei ole kokonainen samaan aikaan käytössä oleva kaupunki, vaan sellasia muutamien talon alueita. Jotenkin se tökkii tosi kovin että se maailma on rajoitettu noin. Muutenkin aika kämäset valinnat noilla yleisillä alueilla, museo, kirjasto, baari ja punttis. Niin ja puisto. Ohhoh kun on valinnan varaa!

Simsit töissä on ihan ok, ainakin voi vähän vaikuttaa niihin tunnetiloihin. Ainoa mikä ärsyttää on se, että en näe että mihin se Sim menee töihin, se vaan häipyy kartalta.

Simsejä saa muokattua kyllä paremmin kuin koskaan ennen, se on hyvä.

Origin on ylihinnoitellut pelin, joten ostin sen kinguin .net pelikaupasta 35€ ;)

Vierailija
30/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kolmosta mutten tykännyt :( jossai houreessa möin pois kaikki simssini ja aaarrrghh tekis mieli pelata nyt sims 2sta. Eikä tietenkään mistään löydy ku 4 ja 3. Tilasin ebaysta enkkuversion ja nyt sitä oottelen :D

Vierailija
31/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:07"]

Kokeilin kolmosta mutten tykännyt :( jossai houreessa möin pois kaikki simssini ja aaarrrghh tekis mieli pelata nyt sims 2sta. Eikä tietenkään mistään löydy ku 4 ja 3. Tilasin ebaysta enkkuversion ja nyt sitä oottelen :D

[/quote]

Auts.. Oliskohan n. kk takaperin kun Origin antoi ilmaiseksi Sims 2 Ultimate Collectionin... Sen sai ladattua koodilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan