Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näytät BMI 22?

Vierailija
20.09.2014 |

Itse: selluliittia, hoikat sääret, keskikokoiset rinnat, vyötärö olematon, lantio leveä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoiset reidet, lantio ok, ei jättimäinen mutta ei olematontaan, keskikokoiset rinnat, vyötärö ei maailman kapein mutta ei olematonkaan. Rasva tuppaa kertymään makkaraksi vatsan kohdalle. Olen melko tyytyväinen muuten, mutta vatsa saisi olla pienempi. Minuun ilmeisesti sopii se pahamaineinen nimitys "laihaläski".

Vierailija
2/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selluliittiä, vyötärö-lantio -erotus 0,68, reidet kivan pyöreät, tissit B-kokoa, kokonaisuudessaan tosi jees :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppömaha, paksut löllöreidet ja 2 kokoa pienempi yläkroppa pelkkää luuta ja nahkaa.

Vierailija
4/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat, vyötärö löytyy, peppu pyöreä, reisissä selluliittia mutta jalat suhteessa kroppaan aika pitkät. Normaalit vaatteet sopivat ja istuvat

Vierailija
5/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:38"]Pömppömaha, paksut löllöreidet ja 2 kokoa pienempi yläkroppa pelkkää luuta ja nahkaa.
[/quote]

Sama

Vierailija
6/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ap samasta puusta veistetty.

Vierailija
7/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret on hoikat ja ihan kauniit, ne on aina olleet mun "ylpeys". Vatsaan on jäänyt pömppö kahden raskauden jäljiltä. Ei se iso ole, mutta selvästi kuitenkin pömpöttää eikä ole ihan tasainen. Pienet jenkkikset tulee esiin jos käytän jotain supertiukkoja farkkuja, ei muuten. Rinnat on pienennetty rintojenpienennysleikkauksella. Ne oli ennen ihan valtavat mun hoikahkoon olemukseeni, nykyään pidän niiden koosta, sellaiset käteen sopivat. Ne on myös pienennyksen yhteydessä kohotettu, joten ovat aika terhakat parikertaa synnyttäneelle. Kädet on on mulla aina olleet ihan rimpulakapeat, ja solisluut törröttää. Kasvoistani en ole koskaan pitänyt. Iho on kyllä hyvä, mutta silmien ja nenän suhde jotenkin ruma. Enkä osaa hymyillä kauniisti.

Vierailija
8/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kupin tissit, vatsa ihan pikkasen pömppö ja pieni makkara jää housujen päälle, vyötärö löytyy, lantio ja persus hyvät, jalat muuten hyvät mutta sisäreidet ottaa ylhäältä ärsyttävästi yhteen. Muuten olisin tyytyväinen mutta sisäreisien ja makkaran takia pitäisi ainakin muutama kilo laihduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan