Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako kukaan aikuisista täällä Simsiä?

Vierailija
12.09.2014 |

Mä olen pelannut Sims 1 asti, eilen ostin sitten nelosen :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin myös silloin, kun Sims 1 julkaistiin. :) Siitä lähtien pelaaminen jatkunut enemmän tai vähemmän aktiivisesti, nyt aikuisiällä kausittaisemmin. Nelosen ostin heti julkaisupäivänä, vaikka aluksi en siitä niin kovin innostunut ollutkaan.

Vierailija
2/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 06:32"]Minä aloitin myös silloin, kun Sims 1 julkaistiin. :) Siitä lähtien pelaaminen jatkunut enemmän tai vähemmän aktiivisesti, nyt aikuisiällä kausittaisemmin. Nelosen ostin heti julkaisupäivänä, vaikka aluksi en siitä niin kovin innostunut ollutkaan.
[/quote]

Mulla on kanssa peli huuma mennyt ihan ohi, silti ostin nelosen. Jos vaikka olisi edes uutuuden viehätys joka saisi peli motivaation nousuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ja kyllä on ainakin yksi asia mikä ärsyttää. Se, että nyt peli täytyt ladata originin avulla ja siihen tarvitsee nettiyhteyden. Tietenkin joudun käyttämään ainutta nettiyhteyttäni eli puhelimen ja lataaminen on todella hidasta. Puolessa tunnissa latautuu 1 prosentti, eli menee 30 tuntia ladatessa ennen kuin pääsen pelaamaan :(

Vierailija
4/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 06:42"]Äh ja kyllä on ainakin yksi asia mikä ärsyttää. Se, että nyt peli täytyt ladata originin avulla ja siihen tarvitsee nettiyhteyden. Tietenkin joudun käyttämään ainutta nettiyhteyttäni eli puhelimen ja lataaminen on todella hidasta. Puolessa tunnissa latautuu 1 prosentti, eli menee 30 tuntia ladatessa ennen kuin pääsen pelaamaan :(
[/quote]

Mulla on kanssa sama ongelma, tosi ärsyttävää. Kertokaas hei te jo nelosta pelanneet, miltä tuntuu ja millä tavalla vertaisitte kolmoseen?

Vierailija
5/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka ei pidä Sims pelistä on käynyt alapeukuttamassa kaikkia kommentteja :'D

Vierailija
6/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 06:42"]Äh ja kyllä on ainakin yksi asia mikä ärsyttää. Se, että nyt peli täytyt ladata originin avulla ja siihen tarvitsee nettiyhteyden. Tietenkin joudun käyttämään ainutta nettiyhteyttäni eli puhelimen ja lataaminen on todella hidasta. Puolessa tunnissa latautuu 1 prosentti, eli menee 30 tuntia ladatessa ennen kuin pääsen pelaamaan :(
[/quote]

Oli mukavaa silloin kun ei tarvinnut nettiyhteyttä lataamiseen, kolmosen viimeisten lisäosien asennuksen kanssa sai valita asentaako koko originiä. Nyt se on pakollista ja vielä asennuskin pitää suorittaa sen kauttaa. Mihinköhän tällä originiin liittämisellä on pyritty, eihän se kuin hidasta asennusta ja nettiyhteyttömillä vaikeuta sitä :/

Vierailija
7/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 07:15"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 06:42"]Äh ja kyllä on ainakin yksi asia mikä ärsyttää. Se, että nyt peli täytyt ladata originin avulla ja siihen tarvitsee nettiyhteyden. Tietenkin joudun käyttämään ainutta nettiyhteyttäni eli puhelimen ja lataaminen on todella hidasta. Puolessa tunnissa latautuu 1 prosentti, eli menee 30 tuntia ladatessa ennen kuin pääsen pelaamaan :(
[/quote]

Oli mukavaa silloin kun ei tarvinnut nettiyhteyttä lataamiseen, kolmosen viimeisten lisäosien asennuksen kanssa sai valita asentaako koko originiä. Nyt se on pakollista ja vielä asennuskin pitää suorittaa sen kauttaa. Mihinköhän tällä originiin liittämisellä on pyritty, eihän se kuin hidasta asennusta ja nettiyhteyttömillä vaikeuta sitä :/
[/quote]

Saattaa myös vähentää ostavien ihmisten määrää joten kuten, tuskin kukaan ostaa nettiyhteyttä jotta saisi simsin asennettua.

Vierailija
8/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe kuin plussia Originissa, ei tarvitse ostaa koteloa ja levyä (kotona ihan tarpeeksi tavaraa), ei tarvitse dvd-asemaa koneessaa, peli ei huku vaan on uudelleen ladattavissa originista milloin vaan.. Eiköhän suurimmalla osalla Simsiä pelaavista ole nettiyhteyskin joten en usko että myyntimäärät siitä on kiinni. 

Minä suunnittelin että jouluksi ostan sen meille. 

Vierailija
9/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 07:51"]Itse en näe kuin plussia Originissa, ei tarvitse ostaa koteloa ja levyä (kotona ihan tarpeeksi tavaraa), ei tarvitse dvd-asemaa koneessaa, peli ei huku vaan on uudelleen ladattavissa originista milloin vaan.. Eiköhän suurimmalla osalla Simsiä pelaavista ole nettiyhteyskin joten en usko että myyntimäärät siitä on kiinni. 

Minä suunnittelin että jouluksi ostan sen meille. 
[/quote]

Jos on levyversiona, niin pysyykö se siellä originissä niin, että jos levy hukkuu niin voi silti pelailla ja asentaa sen ongelmitta?

Vierailija
10/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään niin, että olisi perheessä sen ikäisiä lapsia, että nekin pelaa ja syntyy riitaa kuka saa pelata ja milloin? :D

Vierailija
11/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollaa voi olla aikaa pelata? Mä muistan joskus aikoinani pelanneeni ja siinä meni nopeasti muutama tunti ettei huomannutkaan ajankulua...

Vierailija
12/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kans Sims 4n, kolmoseen ja kakkoseen verattuna latautuu ainakin vielä tooodella nopeasti. Muutenkin vaikuttaa nykyaikaiselle ja modernille. Itse pidän, etenkin jos siihen saisi jatkossa myös sen joskus aiemmin olleen kotityöskentely mahdollisuuden. 

Aika moni kavereista sen ostanut kans.

Vierailija
13/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi aikuinen, joka on pelannut sims pelejä aktiivisesti ykkösestä lähtien. Nelosen tilasin ennakkoon originista pari päivää ennen julkaisua ja jo torstai aamuna (yhdeltä peli aktivoitui, pystyi lataamaan kyllä jo aiemmin) oli pakko herätä tuntia aiemmin, että kerkesi ennen töihin lähtöä kokeilla.
Nelonen on ollut kyllä minulle pettymys verrattuna kolmoseen, tuntuu että iskee tylsyys pelaamiseen aika äkkiä. Ykkönen ja kakkonen kyllä mielestäni parhaita mennen tullen, mitenkäs muiden mielestä? :)

Vierailija
14/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:13"]Miten jollaa voi olla aikaa pelata? Mä muistan joskus aikoinani pelanneeni ja siinä meni nopeasti muutama tunti ettei huomannutkaan ajankulua...
[/quote]

Mäkin pelailin, ennen monta tuntia. Nyt kun lapsi nukkuu tai touhuaa omiaan eikä ota mua leikkeihinsä :D Mies käy kaverin kanssa välillä mökillä kalassa ja mä hoidan lasta sillä aikaa, mä vietänkin mun oman ajan sitten mökillä myös, mutta pelaten :D

Vierailija
15/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:13"]Miten jollaa voi olla aikaa pelata? Mä muistan joskus aikoinani pelanneeni ja siinä meni nopeasti muutama tunti ettei huomannutkaan ajankulua... [/quote] Mäkin pelailin, ennen monta tuntia. Nyt kun lapsi nukkuu tai touhuaa omiaan eikä ota mua leikkeihinsä :D Mies käy kaverin kanssa välillä mökillä kalassa ja mä hoidan lasta sillä aikaa, mä vietänkin mun oman ajan sitten mökillä myös, mutta pelaten :D

[/quote] Itse siivosin samalla ku pelasin, meni siivouskin mukavammin^^

Vierailija
16/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kakkososan joululahjaksi samana vuonna kun kävin toista luokkaa koulussa. Koukutuin siihen ihan täysin ja ostin kaikki lisäosat siihen niiden ilmestyessä. Olen sitä yhäkin silloin tällöin huvikseni pelannut. Kolmonen minulta meni ihan täysin ohi, mutta nyt mietin että ostaisinko nelosen :D mitä mieltä olette te jotka ovat sitä jo pelanneet, kannattaako?

Vierailija
17/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:15"]Täällä myös yksi aikuinen, joka on pelannut sims pelejä aktiivisesti ykkösestä lähtien. Nelosen tilasin ennakkoon originista pari päivää ennen julkaisua ja jo torstai aamuna (yhdeltä peli aktivoitui, pystyi lataamaan kyllä jo aiemmin) oli pakko herätä tuntia aiemmin, että kerkesi ennen töihin lähtöä kokeilla.
Nelonen on ollut kyllä minulle pettymys verrattuna kolmoseen, tuntuu että iskee tylsyys pelaamiseen aika äkkiä. Ykkönen ja kakkonen kyllä mielestäni parhaita mennen tullen, mitenkäs muiden mielestä? :)
[/quote]

No höh. Mikä siitä nelosesta tekee sitten tylsän? Mä tykkään eniten kolmosesta nyt kun en ole vielä päässyt nelosta koittamaan kun lataa yhä. Kakkonenkin mulla on vielä, mutta sen pelaamiseen kyllästyn nykyään aivan heti. En osaa enää oikein rakentaa kakkosella, kun niin vähän zoomaus ja kulma mahdollisuuksia, joten koen rakentamisen vaikeaksi. Ykkönen on kyllä hyvä ja hyvät lisäosat, kuten ykkösen lomalla lisäosa on parhain, kakkosen toiseksi parhain, kolmosen matkalla lisäosa oli vain suuri pettymys.

Vierailija
18/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:13"]Miten jollaa voi olla aikaa pelata? Mä muistan joskus aikoinani pelanneeni ja siinä meni nopeasti muutama tunti ettei huomannutkaan ajankulua... [/quote] Mäkin pelailin, ennen monta tuntia. Nyt kun lapsi nukkuu tai touhuaa omiaan eikä ota mua leikkeihinsä :D Mies käy kaverin kanssa välillä mökillä kalassa ja mä hoidan lasta sillä aikaa, mä vietänkin mun oman ajan sitten mökillä myös, mutta pelaten :D

[/quote]

Mä pelkään aina, että simit tekee sillä aikaa jotain typerää ja kadun kun jätin ne vartioimatta :D

Vierailija
19/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:18"]

[/quote]

Mä pelkään aina, että simit tekee sillä aikaa jotain typerää ja kadun kun jätin ne vartioimatta :D
[/quote]

Esim. jää nukkumaan kun pitäs töihin lähteä...

Vierailija
20/31 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]

Esim. jää nukkumaan kun pitäs töihin lähteä...
[/quote]

Kyllä tai eivät hoida vauvaa. Usein kun vauvalla on esimerkiksi nälkä ja likainen vaippa, tekevät he omatoimisesti vain toisen asian ja sitten laskevat vauvan alas ja se saa taas huutaa kunnes toinenkin tarve täytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi