Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet ottanut lentävän spagettihirviön sydämeesi?

Vierailija
12.09.2014 |

Vain lentävä spagettihirviö voi pelastaa! Kadu, syntinen, ja ota lentävä spagettihirviö sydämeesi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin rienaaja. Tuollaiset joutuvat heti Fenririn suihin, kunhan Ragnarök alkaa.

Vierailija
2/6 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ottanut hänet. Tietenkin vain vertauskuvallisesti, muu olisi pyhäinhäväistystä. Mukavaa nähdä, että täälläkin on oikeita ajattelijoita fundamentalistien keskellä. Ramen, toveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, Inspiral 6d Rh3o a'hg'Lhaahr on mun juttu.

Vierailija
4/6 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:48"]Olen jo ottanut hänet. Tietenkin vain vertauskuvallisesti, muu olisi pyhäinhäväistystä. Mukavaa nähdä, että täälläkin on oikeita ajattelijoita fundamentalistien keskellä. Ramen, toveri!
[/quote]

Ramen, toveri, ramen. Nuudelisen herramme aika on koittamassa.

Vierailija
5/6 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:42"]Senkin rienaaja. Tuollaiset joutuvat heti Fenririn suihin, kunhan Ragnarök alkaa.
[/quote]

Kautta Zeuksen parran! Jokainen vähänkään valistunut ihminen tietää, että Olympos on todellisten jumalien koti!

Vierailija
6/6 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:42"]Senkin rienaaja. Tuollaiset joutuvat heti Fenririn suihin, kunhan Ragnarök alkaa. [/quote] Kautta Zeuksen parran! Jokainen vähänkään valistunut ihminen tietää, että Olympos on todellisten jumalien koti!

[/quote]

Ei ole kuin muumilaakso

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän