Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietityttää outo seurailija…

Vierailija
12.09.2014 |

Kaikki alkoi vuonna 2009 opiskelupaikkakunnalla. Havahduin lukemattomia kertoja siihen että joku omituiselta, ei ihan normaalilta vaikuttava yli nelikymppinen mies seisoi aina jossain vähän kauempana tien laidalla tai melkein pusikossa paikalleen jähmettyneenä tuijottamassa intensiivisesti mua. Vaikka se huomasi että huomasin, niin ei lopettanut, vaan tuijotti vaan yhtä intensiivisesti.  Joskus se hymyili jotenkin sairaasti. Lopulta se selvästi tiesi missä asun, koska viimeisen kerran kun näin sen olin marketissa 3km:n päässä kotoa ja havahduin karkkihyllyllä seisoessani siihen että joku jumahti paikailleen ihan mun viereen seisomaan. Ja sitten kännyin katsomaan niin se oli se sama tyyppi, se seisoi ihan siinä hyllyn vieressä metrin päässä kokonaan kääntyneenä minuun päin ja tuijotti vaan koko ajan intensiivisesti. (ei siis katsonut ollenkaan niitä karkkeja, vaan oli selvästi tullut siihen ihan tarkoituksella vaan tuijottamaan minua) Sitten päätin lähteä nopeasti kotiin, ja yritin eksyttää sen ja  menin muka sisemmäs kauppaan, mutta kiersinkin kaukaa mutkan kautta kassalle.   Sitä ei näkynyt siellä kassan tykönä onneksi ja ajattelin että eksytys onnistui. Kun olin parinsadan metrin päästä kotoa (kävelin sen 3km kotiin) niin se mies käveli mun ohi niin läheltä että sen käsivarsi koski mun hihaan ja ja samalla tuijotti koko ajan intensiivisesti sillain että kasvot oli kokonaan eteenpäin mutta silmät kääntyneenä sivulle. Tuon jälkeen olin ihan varma että se tiesi myös missä asuin, ja usein mietin että kuinkahan usein se on mahtanut tuijotella meidän asunnon ulkopuolella. Asuin maan tasalla. Sen jälkeen pidin kyllä koko ajan sälekaihtimia kiinni, tosin kämppis usein avasi silti keittiön kaihtimet, en halunnut selittää sille ko. juttua. Muutama viikko tuon jälkeen muutin tuolta paikkakunnalta pois muista syistä onneksi. Tuota tuijottamista ehti siis olla joku 4kk. Muutin siis 2009 vuonna pois.

Palasin tänä syksynä eli viisi vuotta myöhemmin takaisin. Olen värjännyt vaaleat hiukset melkein mustiksi, lihonut 10 kiloa, turvonnut kasvoista kortisonista, ja muuttunut todella paljon, mutta tällä viikolla se mies tuli mua nopeasti vastaan ja tunnisti heti. Ja olisittepa nähneet sen oudon sekopäisen innostuneen ilmeen… Miten se voi tunnistaa, ja mitä nyt seuraa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Vierailija
2/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyyiii kuulostaa kauheelta :(

Vierailija
4/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tunnistin. Sehän on setä Porvoo. Pakkaili varmaan jo eväsreppunsa huomiseksi ja kiillotti kiikarin linssit, kun av-mammojen bongailu on niin kiehtovaa. Milteipä pelottaa, alammeko olla uhanalainen laji...

Vierailija
5/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko apua ongelmasi kanssa?T.Iso mies

Vierailija
6/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:39"]

Heti tunnistin. Sehän on setä Porvoo. Pakkaili varmaan jo eväsreppunsa huomiseksi ja kiillotti kiikarin linssit, kun av-mammojen bongailu on niin kiehtovaa. Milteipä pelottaa, alammeko olla uhanalainen laji...

[/quote]

Ei ole tapahtunut Porvoossa, ja olen lapseton en siis mamma. -ap

Vierailija
7/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provotarinointia, niin kehotan ap menemään mielenterveystoimistoon tms. Tyypillistä vainoharhaisuutta, olen läheltä seurannut tuollaista harhaisuutta.

Vierailija
8/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:39"]

[/quote]

Ei ole tapahtunut Porvoossa, ja olen lapseton en siis mamma. -ap

[/quote]No anteeksi, jos tuo on totta. Kannattaa kertoa edes jollekin läheiselle. Eihän sen miehen käytös oo ihan normaalia.

Vierailija
9/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikäs tässä muka on harhaa? En ole muilla paikkakunnilla törmännyt ko. mieheen enkä muihin omituisiin miehiin -ap

Vierailija
10/10 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tuosta miehestä ja sen toiminnasta facessa n. kymmenelle luotettavimmalle kaverille silloin joskus vuonna 2009. Nyt en oo kertonut vielä kellekään että se mies tunnisti taas. En oikein tiedä että pitäiskö mun alkaa olla tosissaan huolissaan... Ilmeisesti tästä ei kuitenkaan kovin laajasti kannata alkaa ihmisille puhumaan jos kerta hulluna pitävät. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän