Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten sokeus omille virheilleen

Vierailija
11.09.2014 |

Kolme eri mun entistä kaveria olivat päivittäneet Facebookiin päivityksen ilkeistä ja selkäänpuukottavista kavereistaan, jotka "vie uskon ihmisten hyvyyteen" yhtä näistä lainatakseni. Lisäyksenä oli toki mainittu ettei uskalla luottaa enää keneenkään ja itse on niin hyväuskoinen että särkee aina sydämensä.

No, silläkin on syynsä miksi nämä kolme ovat entisiä ystäviä. Yksi varasti multa rahaa ja meikkejä ollessaan kylässä, ei edes myöntänyt vaikka näin ko tuotteita hänen kylppärissään myöhemmin (Victoria's secretin tuotteita, Jenkeistä aikoinaan ostettuja). Toinen vikitteli mun poikaystävää ja samaan aikaan esitti mulle parasta ystävää. Jälkeenpäin selitti että koko homma oli mun syytä koska olin syyttänyt häntä vikittelystä joten hänen oli sama sitten vikitellä koska häntä siitä syytettiin. Logiikka? Kolmas huijasi mut lainaamaan hänelle 500e lainaan, piti mennä lasten ruokiin, vitut, se muija ryyppäsi ne eikä maksanut koskaan takaisin. Sitten kaikille kavereille väitti että se olen minä joka on hänelle velkaa.

Projisoivatko he omia vikojaan muihin vai mistä tässä on kyse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ei toimi kappalejako kännykällä!

Vierailija
2/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoivat. Niin ihmiset tekee. Vaikka puhuisivat naapurin mummon kissasta, kertovat aina eniten itsestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miks sä stalkkaat niitä?

Vierailija
4/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:01"]Mut miks sä stalkkaat niitä?
[/quote]

Mä stalkkaan aina satunnaisesti kaikkia ketä tunnen :D
ap

Vierailija
5/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on juuri noin kuin aloittaja sanoo. Kun kuulen jonkun puhuvan noin pysyttelen etäämmällä, koska sen tietää, että kohta tulilinjalla olen sitten minä.

Vierailija
6/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu saman. Ne jotka eniten valittaa siitä miten tulee kakkaa niskaan ja kehenkään ei voi luottaa, ovat itse pahimpia juoruämmiä ja vaikeita luonteita.

Vierailija
7/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:19"]

Oon huomannu saman. Ne jotka eniten valittaa siitä miten tulee kakkaa niskaan ja kehenkään ei voi luottaa, ovat itse pahimpia juoruämmiä ja vaikeita luonteita.

[/quote]

Totta, tunnen itsekin näitä tapauksia. Muakin on näiden henkilöiden toimesta puukotettu selkään, mutta enpä huutele missään maailman julmuutta tai omaa hyväuskoisuuttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän