Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan seurustellut /33v, ja nyt

Vierailija
18.08.2021 |

jos tapaisin jonkun miten siitä uskoltaisi kertoa läheisille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurustelusta ole pakko avautua tai "paljastaa"... mainitse vaikka vaivihkaa että sinulla on viikonloppusuunnitelmia yhden tyypin kanssa tai deitti tiedossa. Tai ehdota päivällistä perheesi ja kumppanisi kanssa.

Luulisi että lähipiirisi olisi uutisista vain ilahtunut? Vai pelkäätkö pahaa reaktiota? Mikä siihen on syynä?

Vierailija
2/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ikinä seurustelukumppaneista erikseen julistanut. Ne on vaan tarttunut mukaan kun mennään porukoilla käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurustelusta ole pakko avautua tai "paljastaa"... mainitse vaikka vaivihkaa että sinulla on viikonloppusuunnitelmia yhden tyypin kanssa tai deitti tiedossa. Tai ehdota päivällistä perheesi ja kumppanisi kanssa.

Luulisi että lähipiirisi olisi uutisista vain ilahtunut? Vai pelkäätkö pahaa reaktiota? Mikä siihen on syynä?

Olen ollut sivusta seuraaja koko elämän ja muut aina vain puhuneet omista suhteistaan ja minä kunnellut... Minä jotenkin häpeän sitä että yhtäkkiä MINÄ OLISIN SE keskipiste nyt kun seurustelen ja se tuntuisi oudolta kun kukaan ei odota että löytäisin koskaan ketään...

Vierailija
4/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama. Aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran 32-vuotiaana. En tästä osannut edes kertoa vanhemmilleni hyvin pitkään aikaan, mutta siinä vaiheessa oli vain yksinkertaisesti pakko kun naisen vatsa alkoi pullottamaan....

Vierailija
5/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että olisivat mielissään.

Jos taas haluat kehittää suhdetta rauhassa, niin älä kerro, vaan jatka kaikessa hiljaisuudessa.

Kun olet ympäri korvia rakastunut, he kyllä huomaavat sen.

Onneksi olkoon!   ja kaikkea hyvää teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi