Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä läheisiä ihmissuhteita

Vierailija
18.08.2021 |

Tajusin sen taas kun ajauduin suhteeseen ja kaikki haavat avautuvat ja alan pelätä että pian minut jätetään ja sitten jätänkin jo itse. Siitä ei vaan tule mitään 😢 Olen loppuelämän yksin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää? Miksi mietit noin.

Vierailija
2/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuommoinen mutta toivuin. Vuosia voi mennä. Itse tarvitsin terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuommoinen mutta toivuin. Vuosia voi mennä. Itse tarvitsin terapiaa.

Hyvä asia :)

Vierailija
4/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri toista ääripäätä ja olen jopa vähän kateellinenkin sinulle. Ajaudut noin vain suhteisiin ja kukaan ei ole sinua jättänyt vaan olet itse saanut tehdä sen päätöksen. Maailma on sinulle auki ja voit ottaa kaiken, mitä tarjotaan ja heittää pois, kun et enää jaksa. 

Anteeksi, saattaa kuulostaa katkeralta, mutta minut on juuri jätetty ja miehelläni tuntuu olevan tuollainen ajatusmaailma. Loukkaa todella syvästi, että hän heitti noin vain kaikki pois, eikä edes suostunut keskustelemaan. Laittaa minutkin kärsimään omista kipuiluistaan, vaikka en ole tehnyt hänelle mitään pahaa. 

Vierailija
5/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri toista ääripäätä ja olen jopa vähän kateellinenkin sinulle. Ajaudut noin vain suhteisiin ja kukaan ei ole sinua jättänyt vaan olet itse saanut tehdä sen päätöksen. Maailma on sinulle auki ja voit ottaa kaiken, mitä tarjotaan ja heittää pois, kun et enää jaksa. 

Anteeksi, saattaa kuulostaa katkeralta, mutta minut on juuri jätetty ja miehelläni tuntuu olevan tuollainen ajatusmaailma. Loukkaa todella syvästi, että hän heitti noin vain kaikki pois, eikä edes suostunut keskustelemaan. Laittaa minutkin kärsimään omista kipuiluistaan, vaikka en ole tehnyt hänelle mitään pahaa. 

Yritä ymmärtää, että jätän, koska pelkään toisten jättävän minut. En voi tietää mitä minulle tehtäisiin jos en jättäisi. Luuletko, että minulla on helppoa? Ei ole. Menen suhteessa toimintakyvyttömäksi ja ahdistuneeksi ja arkielämä kärsii.

Vierailija
6/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä kaikessa on kyse?

Vierailija
7/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier - Fear of Rejection - YouTube

Tässähän se taitaa olla sinun elämäsi teema 24 sekunnissa? 

Vierailija
8/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei oikein pääse kuin terapislla ja/tai kestämällä sen suhteen alkuun liittyvän kipuilun. Mulla on tuota lievempänä ja olen valitettavasti yrittänyt sabotoida hyvää parisuhdetta tuosta syystä. Onneksi ihana mies ei ole ainakaan vielä lähtenyt. On vain vaikea saada itseään toimimaan oikein kun ahdistus iskee päälle...

Vierailija
9/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei oikein pääse kuin terapislla ja/tai kestämällä sen suhteen alkuun liittyvän kipuilun. Mulla on tuota lievempänä ja olen valitettavasti yrittänyt sabotoida hyvää parisuhdetta tuosta syystä. Onneksi ihana mies ei ole ainakaan vielä lähtenyt. On vain vaikea saada itseään toimimaan oikein kun ahdistus iskee päälle...

Oletko kertonut miehelle asiasta? Missä vaiheessa suhdetta kerroit siitä?

Vierailija
10/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut miehelle asiasta? Missä vaiheessa suhdetta kerroit siitä?

Olen kertonut, aika alkuvaiheessa. Siinä vaiheessa kun alkoi tuntua, että olen löytänyt jotain oikeasti hyvää.

Vierailija
12/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ne ihmiset olleet sinulle yhdentekeviä, kun olet tuollaisen ratkaisun pystynyt tekemään.

Vierailija
13/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmissuhde haavat tulevat pintaan läheisessä ihmissuhteessa. On ihan normaalia. Terapia voi auttaa siihen, että lopettaa sen pakenemisen kierteen ja menee läpi sen kivuliaan vaiheen, joka tulee suhteen alkuvaiheessa tai sen jälkeen.

Vierailija
14/14 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aloittaa parisuhdetta jos sellainen hiljan ollut. Mä olin jättäjä, mutta silti en halua uutta. Se on aivan sama onko jätetty vai jättäjä, mutta ei siitä suhteesta kovin kummoinen voi tulla, jos heti sitoutuu vakavasti. Miehiä on maailma täynnä ja niitä voi hyödyntää tarvittaessa tai sitten pitää vain kaverina. Mielestäni oon kokenut jotenkin sen että oppii hetken olemaan sinkku, on ihan tervettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä