Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en haluaisi sellaisia häitä

Vierailija
11.09.2014 |

..joissa vieraat viihtyvät aamuyöhön (yleensä juopottelemassa ). Mikä pakko se tuntuu monelle olevan? Moni sanoo, että ei sitten tulisi häihin, no en minä häihini haluakaan sellaisia tyyppejä, joille pitää olla ohjelmaa aamuun asti. Menkööt itse jatkoille kapakoihin. Tosin, en aio mitään häitä edes pitää, mutta tulipaha vain mieleen. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on taas niin mustaa ja valkoista. Alkoholittomissa häissä on kivaa ja alkoholillisissa häissä ollaan aamuyöhön asti. 

Tykkään juoda häissä alkoholia, ruuan kanssa ja tunnelmaa rentouttamaan. Viimeksi oltiin häissä jotka loppuivat siinä yhdentoista aikaan, ja alkoholia oli tarjolla.

Vierailija
2/2 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoinut alkoholista kyllä kuin tuon yhden sulkulauseen. Mutta pointti oli nimenomaan tuo, että täällä moni pitää epäonnistuneina häitä, joissa vieraat ei viihdy pitkälle aamuyöhön ja kommenteissa alkoholi on se, mikä saa viihtymään. En olisi edes ymmärtänyt, että se on onnistumisen merkki ennen täältä lukemista. 

Kai, jos häät pitäisin, olisi onnittelumaljat ja ruokajuomana viiniä, mutta vaikka vieraat viihtyisivät aamuyöhön, minä en. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan