Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko reikä löytyny aina ekalla kerralla hampaista?

Vierailija
11.09.2014 |

Onko hammaslääkäri löytänyt aina vian ekalla käynnillä? Vai oletko joutunut käymään useammin, tai vaihtamaan lääkäriä? Että olet saanut avun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useamminkin.

Vierailija
2/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan otsikon. Mulla on käsitteelle "eka kerta" tietty merkitys. Silloin reikä useimmiten löytyy, mutta hieman alempaa kuin hampaista.

Anteeksi puujalkavitsailu. Mulla on tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä ei ole aina selvästi reikä. Joku lääkäri voi sanoa käynnin alussa hoitajalle esim. "pinnalla x alkava reikä". Hoitaja kirjaa kommentin ja ehkä seuraavalla kerralla se paikataan. Joku toinen lekuri paikkaa alkavankin reijän, ettei se pahene.

Siksi aina samalla lääkärillä käyminen on hyvä juttu, koska lääkäri oppii potilaastaan mm. sen miten herkästi alkavat reijät pahentuvat tietyllä asiakkaalla. Jotkut taas "shoppailevat" aina halvimman lääkärin perässä, mutta en kyllä suosittelisi. Näin siis yksityisellä, tk:sta en tiedä kun viimeksi kävin kunnallisella opiskelijana 20+ vuotta sitten..

Vierailija
4/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on joskus löydetty reikä ja parin viikon päästä kun olen mennyt paikattavaksi ei reikää löytynytkään. en oikein usko että parissa viikossa reikä olisi korjaantunutkaan..