Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on alettu haukkumaan koulussa :(

Vierailija
11.09.2014 |

Eli siis minua on alettu haukkumaan koulussa. Kaikki alkoi siitä, kun olen vaan esittänyt hieman typerää koulun kiusaajalle, jolle ei viitsi mielipiteestään puhua kun sen verran vajakille vaikuttaa että käy kimppuun kun vähänkin on eri mieltä. ( On ihan itse hännkin huomannut että olen vain esittänyt. ) Ja tuon esittämisen takia haukkuu minua jälkeenjääneeksi idiootiksi, vaikka saankin hyviä numeroita kokeista ja ylipäätään pärjään koulussa. Olen hyvin herkkä ja ujo ihminen, joten en ole uskaltanut kertoa opettajalle. Enkä pysty haukkumista napakasti sanomallakaan lopettamaan ujouteni takia. Mitä oikein voisin tehdä ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat kommentit pois jooko 

-Ap

Vierailija
2/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:08"]Turhat kommentit pois jooko 

-Ap
[/quote]

Herkkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pyytämään apua, en kaipaa '' Wouf Wouf '' kommentteja.

Vierailija
4/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:11"]Tulin vain pyytämään apua, en kaipaa '' Wouf Wouf '' kommentteja.
[/quote]

entä wuf wuf?

Vierailija
5/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä vastauksen, en kaipaa. Jos sinua ei kiinnosta auttaa niin ole hyvä ja poistu. -Ap

Vierailija
6/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:06"]

Eli siis minua on alettu haukkumaan koulussa. Kaikki alkoi siitä, kun olen vaan esittänyt hieman typerää koulun kiusaajalle, jolle ei viitsi mielipiteestään puhua kun sen verran vajakille vaikuttaa että käy kimppuun kun vähänkin on eri mieltä. ( On ihan itse hännkin huomannut että olen vain esittänyt. ) Ja tuon esittämisen takia haukkuu minua jälkeenjääneeksi idiootiksi, vaikka saankin hyviä numeroita kokeista ja ylipäätään pärjään koulussa. Olen hyvin herkkä ja ujo ihminen, joten en ole uskaltanut kertoa opettajalle. Enkä pysty haukkumista napakasti sanomallakaan lopettamaan ujouteni takia. Mitä oikein voisin tehdä ?

[/quote]

Eipä siinä muu auta kuin rohkaista mielensä ja pistää kiusaajalle luu kurkkuun tai sitten yrittää olla välittämättä.

Vierailija
7/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras ratkaisu olisi että yrittäisit olla väkittämättä haukkujasta. Hän kyllästyy ja turhautuu kun huomaa ettei sinua kiinnosta. :) Ja hyvä että itse tiedät että olet fiksu ja koulussakin pärjäät hyvin! Älä välitä! Muiden mielipiteillä ei ole tässä elämässä mitään väliä. Rakasta itseäsi :) tsemppiä!

Vierailija
8/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää käyttäytyä hyökkäävästi sitä kohtaan. Siinä on vastaus. Aggressiivisesti, siten jättää sut rauhaan. Se on sen ainut tapa kommunikoida ja sinun on käytettävä se sama tekniikka. 

Vierailija
9/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:22"]

Mun mielestä paras ratkaisu olisi että yrittäisit olla väkittämättä haukkujasta. Hän kyllästyy ja turhautuu kun huomaa ettei sinua kiinnosta. :) Ja hyvä että itse tiedät että olet fiksu ja koulussakin pärjäät hyvin! Älä välitä! Muiden mielipiteillä ei ole tässä elämässä mitään väliä. Rakasta itseäsi :) tsemppiä!

[/quote]

Voisin toki koittaa vaan heilauttaa kädellä merkiksi ettei kiinnosta kun alkaa haukkumaan :) Ehkä se sitten lopulta kyllästyy kuten sanoit

Vierailija
10/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:25"]

Sinun pitää käyttäytyä hyökkäävästi sitä kohtaan. Siinä on vastaus. Aggressiivisesti, siten jättää sut rauhaan. Se on sen ainut tapa kommunikoida ja sinun on käytettävä se sama tekniikka. 

[/quote]

Hän on sellainen että kun hänelle näyttää että '' Näin minä hyökkäilen '', niin ottaa tämän tosissaan ja sitten ei välttämättä käy hyvin :/

Vierailija
11/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:25"]

[/quote]

Hän on sellainen että kun hänelle näyttää että '' Näin minä hyökkäilen '', niin ottaa tämän tosissaan ja sitten ei välttämättä käy hyvin :/

[/quote] 

Et saa pelätä. Hulluille ei pelkoa saa näyttää. Sinun pitää saada yliote. Yleensä se auttaa aina. Se on luonnon laki. 

Vierailija
12/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikkapa harjoitella peilin edessä vihaisia ilmeitä. 

Vierailija
13/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:39"]

[/quote]

tirsk.

itsehän en kannusta väkivaltaan.kerää oma posse ja rupee latistamaan itse kiusaajaa.keksikää porukalla siitä vaikka joku fyysinen epäkohta tai parikin,keksikää haukkumanimiä.kääntäkää peli päälaelleen.

pistäkää se ahtaalle niin henkisesti kuin fyysisesti...

Vierailija
14/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan yksinkertaisesti Onks-toi-tosissaan-noin tyhmä-ilmeen ja huokaat syvään ja jatkat taas omia puuhiasi. Paras ehkä ettet sano mitään, alkaa kuitenkin vääntelemään sanojasi.

Vierailija
15/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:39"]

[/quote]

tirsk.

itsehän en kannusta väkivaltaan.kerää oma posse ja rupee latistamaan itse kiusaajaa.keksikää porukalla siitä vaikka joku fyysinen epäkohta tai parikin,keksikää haukkumanimiä.kääntäkää peli päälaelleen.

pistäkää se ahtaalle niin henkisesti kuin fyysisesti...

[/quote] 

Jups! Juuri niin! Kaikki keinot saa ja pitää käyttää 

Vierailija
16/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sanotkin jotain, niin sit sanot että "Lähetäänkö versoon selvittää?" Seuraavalla kerralla sit sanot et sähän varotit ja sanot että saat kertoo ton saman versossa ja varaat sinne ajan. Eiköhän lopu siihen. Itsevarmuus on se juttu jolla pärjäät. Voit olla ujo ja hiljainen, mutta se ei tarkoita ettetkö olisi sinut itsesi kanssa ja näytä ettei sun kans pelleillä. Tee se heti, mitä pidemmälle menee, sen vaikeampi on tilannetta muuttaa. Koskaan ei silti ole liian myöhäistä. Tsemppiä.

16

Vierailija
17/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava kiusaamisketju-provo-yritelmä..
Kohta se koko yläasteen kiusattu pääsee taas vauhtiin, turpaan vaan ja mahdollisimman kovaa-kommentteineen.

Vierailija
18/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan suosiolla kääntää toinenkin poski :(

Vierailija
19/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on hyvin yleistä ja hyvähän siihen on yrittää löytää keinot kuinka sen saa lopetettu. Siitähän tässä on kyse, eikö vain? 

Vierailija
20/26 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuule muu ku antaa samalla mitalla takaisin, silöäki uhalla että käy päällesi. Otat vaan ylpeenä iskut vastaan, se toinenkaan siitä paskaa saa niskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi