Voinko pyytää varattua kahville?
Ollaan samassa työpaikassa ja mies selkeästi hakeutuu lähelle. Koskettaa selkään jne... Jää aina juttelemaan.
Meillä synkkaa hyvin. Samanlainen huumorintaju. Mies saa minut nauramaan.
Haluaisin katsoa tuon kortin, mutta toki vaan kahvittelun merkeissä.
Kommentit (70)
Voit pyytää kahville ihan kenen tahansa vain haluat.
Vierailija kirjoitti:
Et voi.
Oliko joku perustelu?
Usein pyytänyt työkaveria kahville tai syömään. Toki siinä ei ole ollut kummankaan puolelta mitään ihmeempää kiinnostusta toiseen.
Mitä katsomista meinaat, jos käytte kahvilla?
Vai että kahville... Et voi. Pyydä joku sinkku kahville.
Voit pyytää, jos aikeesi on platoniset ja vain kaveruus molemmilla mielessä.
Jos kyseessä on treffit, niin suosittelen jättämään väliin. Kannattaa myös ottaa etäisyyttä niin ettei mitään ylimääräisiä ”kosketteluita” tapahdu jatkossa.
Älä sekaannu varattuun mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vai että kahville... Et voi. Pyydä joku sinkku kahville.
Voi voi, sellastako se elämä varattuna sitten on, että täytyy skipata kaikki vastakkaisen sukupuolen kanssa kaveeraamiset kun on kerran kahlittu.
Olisihan se ihan mahtavaa ajatella, että kun yhteen ollaan menty, niin yhdessä ollaan koko loppuelämä, mutta kun se on vähän naiivia. Tosiasiassa kukaan ei omista ketään ja lähtee jos on lähteäkseen. Ei siinä puolisoiden estelyt auta.
Voit toki, mutta todennäköisesti tuosta ei seuraa mitään hyvää. Itse en pyytäisi.
Mihin ihmeeseen sä tarvitset muiden lupaa? Jos huvittaa pyytää kahville, niin pyydä.
Yksi syy miksi en voisi asua Suomessa on tämä ihme käsitys että mies ja nainen ei voi vain olla kavereita. Miten ihmeessä voidaan olla noin vanhoillisia ja sitten julistaa miten kehittynyt maa Suomi muka on.
Onko tarkoitus kahvin jälkeen riisua vaatteet ja tarjota työkaverille karvalompakkoa?
Jos vastaus on kyllä, niin et voi.
Muutoin voit kahvitella hänen kanssaan kuinka paljon haluat.
Mistä peräseinäjoelta nämä tämän palstan ihmiset oikein on????????? Itse olen nuori mies ja minulla on toistakymmentä naispuolista kaveria tai ystävää joista moni on parisuhteessa eikä kenelläkään ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä peräseinäjoelta nämä tämän palstan ihmiset oikein on????????? Itse olen nuori mies ja minulla on toistakymmentä naispuolista kaveria tai ystävää joista moni on parisuhteessa eikä kenelläkään ole mitään ongelmaa.
Sinä oletkin vaaraton. Sinua ei ihan lasketa mieheksi. Olet yhtä turvallinen kaveri kuin homo.
Mitä tarkoittaa "kortin katsominen" "kahvittelun merkeissä"? Mä pyydän kahville ketä haluan, mutta romanttisessa treffimielessä en halua tavata varattuja, vaikka olisinkin sinänsä kiinnostunut. Enkä halua tapailla "kaverina" varattuja, jos olen itse ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itse parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään yrittää kontrolloida kumppanin ystäväpiiriä. Luottamusta joko on tai ei ole.
Tietysti voit. On varatun asia kieltäytyä jos on kieltäytyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin vaaraton. Sinua ei ihan lasketa mieheksi. Olet yhtä turvallinen kaveri kuin homo.
Elä sinä tuossa kuvitelmassa. Kyllä olen vaaraton siinä mielessä että ystävät ja suhteet pidän erillään, niin kuin kaikkien pitäisi tehdä.
Et voi.