Mihin panostatte kodinhoidossa? Vain yksi asisa siis:))
Kommentit (36)
Monipuolinen, hyvä ja terveellinen ruoka.
Ovatko lastenkasvatus ja ruuanlaitto kodinhoitoa? Varmaan sitten myös haravointi ja auton lamppujen vaihtaminen.
Tiskikoneen täyttöön ja tyhjentämiseen. Teen joka päivä terveellistä kotiruokaa, ei ikinä eineksiä.
Siivooja siivoaa ja lasten makuuhuoneet on leluja täynnä. Lapset ovat lapsia!
Minua naurattaa tuo ap:n oma vastaus. Jos siis piti valita vain yksi asia ja hän vastaa "siivous". Siis tavaroiden paikalleen laitto, imurointi, pölyjen pyhkiminen, ikkunoiden pesu, vessan jynssäys, mattojen pesu, saunan pesu, keittiön hellan pesu, ... Aika paljon eri asioita kuuluu tuon yleiskäsitteen "siivous" alle. Ja jos noihin kaikkin panostaa niin kiirettä pitää!
Minä panostan vaatehuoltoon: lapsilla aina ehjät ja puhtaat vaatteet päällä. Koti saattaa näyttää sikolätiltä, mutta aika harvoin meillä kukaan käy.
Helppouteen. Mitään ei tarvitse siirtää tai nostaa imuroidessa, matot on helppo pestä, tavaroita kohtuullisesti.
Tavaroiden paikoilleen laittamiseen.
Mies panostaa siivoukseen, mä en mihinkään. Ruuanlaittoon yritän.
Tiskaukseen. Pieni keittiö täyttyy äkkiä, jos antaa astioiden kertyä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:46"]
Kulkuväyliin.
[/quote]
:D
Kaikki tehdään mitä on pakko, mutta ei muuten panosteta mihinkään. Inhoan kotitöitä yli kaiken. Mieskin viettää mielummin aikansa lasten kanssa. Ärsyttää kun joskus harvoin tulee vieraita, ja tuntikausia pitää huhkia että näyttää suht siistiltä, ja sitten vieraat on tunnin kaksi, ja siinä se.
"Kaikki tehdään mitä on pakko, mutta ei muuten panosteta mihinkään. Inhoan kotitöitä yli kaiken. Mieskin viettää mielummin aikansa lasten kanssa. Ärsyttää kun joskus harvoin tulee vieraita, ja tuntikausia pitää huhkia että näyttää suht siistiltä, ja sitten vieraat on tunnin kaksi, ja siinä se."
Mutta on siinä se hyvä puoli, että tuli siivottua. Joskus sitäkin pitää joka tapauksessa tehdä.