Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipunainen läikkäihottuma

Vierailija
11.09.2014 |

kaulan alta vatsalle. Ei kutita. Huomasin peilistä, kun pesin hampaat. Mikä voi aiheuttaa? Olen ollut lievässä kuumeessa, nuhassa ja kurkku kipeänä sunnuntaista lähtien. En ole syönyt aamulla mitään, join kaksi kuppia kahvia. Illalla söin hernekeittoa, leipää ja juustoa. En tietääkseni ole allerginen millekään. En ole syönyt mitään lääkkeitä keskiviikko aamun jälkeen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai samanlaisen reaktion aspiriinista. Ei tiennyt olevansa allerginen, mutta jossain vaiheessahan allergia tulee.

Vierailija
22/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauskeskukseen ei tulisi mieleenkään soittaa. Täältäkin saa parempia veikkauksia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterorokko?

Vierailija
24/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että edelleen punottaa. Punotus ei ole niin voimakasta kuin aamulla, mutta sitä on nyt kaulan alta vatsaan ja myös taipeissa.

ap

Vierailija
25/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterokokki, eikö sitä saa vedestä tai sairaalasta? En ole ollut uimassa. Suihkussa olen käynyt, tarkistin kunnan vesilaitoksen tiedotteet: ei mitään. Sairaalassa tai terveyskeskuksessa en ole käynyt eli sieltäkään ei ole kontaminaatiomahdollisuutta.

ap

Vierailija
26/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan rokko, enterorokko.

Vierailija
27/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterorokko ei näytä tuolta, vaan tekee rakkuloita käsiin, jalkoihin ja suuhun. Siitä vanha nimitys suu- ja sorkkatauti.

Vierailija
28/28 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterorokko, lukivika. En usko, rakkuloita ei ole, suu, kämmenet ja jalkapohjat ovat ok, ei punotustakaan. Vatsaoireita ei ole. Ihon punoitus on epämääräistä läikkää, siinä ei ole mitään muotoa eikä kehiä tai reunuksia. Iho on pinnaltaan sileää, aivan kuin tavallisesti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi