Voinko vaatia huumetestin virtsan sijaan verestä otettavaksi?
Kommentit (25)
Voit vaatia, muttei siihen vaatimukseen tarvi näytteenottajan suostua.
Huumeseula otetaan aina virtsasta. Parempi ottaa asia maltilla.
Vierailija kirjoitti:
Voit vaatia, muttei siihen vaatimukseen tarvi näytteenottajan suostua.
Enhän sitä näytteenottajalta vaatisikaan vaan lähetteen tekijältä, tietysti.
Voit anoa lähetteen tekevältä lääkäriltä. Jouduin nuoruudessa rampata noissa testeissä, kun äitini epäili jatkuvasti minun käyttävän huumeita (jo ala-asteella). Se peilikaapissa pissaaminen oli kerta toisensa jälkeen karmivampaa.
Vierailija kirjoitti:
Huumeseula otetaan aina virtsasta. Parempi ottaa asia maltilla.
Aina? Sen voi kyllä ottaa verestäkin.
Voihan sitä yrittää vaatia vaikka kuun taivaalta, mutta eri asia sitten onko vaatimuksilla mitään vaikutusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä yrittää vaatia vaikka kuun taivaalta, mutta eri asia sitten onko vaatimuksilla mitään vaikutusta mihinkään.
Sitten voi kannella aviin.
Riippunee siitä missä olet testattavana ja mistä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voi kannella aviin.
Voi toki kannella vaikka joulupukille. Eri asia sitten onko sillä mitään vaikutusta mihinkään.
Peilikaapit ja auki jätetty ovi, hah. Mulla oli tosi ruma ja läski labrahoitaja 3 metrin päässä kyttäämässä kalua.
Miten valvonta toimii kun nainen suhisuttaa kuppiin? Siinähän joutuu tarkkailija tulemaan jo hajuetäisyydelle.
Minä sanoin että jos ei U-näyte onnistu,niin voin vaikka itse maksaa verestä tehtävän. Lekuri sano vaan että asia ok, eikä tartte ite maksaa jos ei oikeasti onnistu muuten.
Onnistui se sitten.
Toisella kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin että jos ei U-näyte onnistu,niin voin vaikka itse maksaa verestä tehtävän. Lekuri sano vaan että asia ok, eikä tartte ite maksaa jos ei oikeasti onnistu muuten.
Onnistui se sitten.
Toisella kerralla.
Miksi suostuit edes kokeilemaan urea testiä? Itse en mene sinne nöytyytettäväksi enää.
Kerran on pitänyt antaa se pissinäyte. Ensin "unohdin" mennä sinne. Lopulta kun kävin niin melkein kolmen kuukauden tauko. Mitään ei tietenkään näkynyt. Heti testin jälkeisenä viikonloppuna pössyttelin taas.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Kyllä se nöyrtyminen kuuluu tuohon leikkiin, ja myös testaustekniikka kysyy nestemäistä kultaa.
Pieni pili pinsettiotteeseen vaan!