Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on muuttunut kroppa n. 20 vuotiaasta keski-ikään?

Vierailija
18.08.2021 |

Olen nyt 52v. Olen lihonnut hieman, mutta myös muuttunut raskasrakenteisemmaksi. Rinnat pyöristyneet sekä niska selvästi paksuuntunut.
Samoin kasvot leventyneet, vaikka rasvakudos vähentynyt kasvoista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja olen saanut noin 20 kiloa lisää silkkaa lihasta. Enimmäkseen vyötärönseudulle tosin.

Vierailija
22/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun täällä mammat uskottelee itselleen, että ei ole juuri muutoksia pari kiloa vaan. Kukaan ei näytä samalta kuin 18v, vaikka kuinka kuvittelisi. Katsotte itseänne peili ilmeellä ja poseeraten, tai kameran filtterin takaa.

Kyllä muut huomaavat ne roikkumiset, rypyt, paksuniskat teilläkin, vaikka itseltään sen kieltäisi.

Luemmekohan eri ketjua? Minä olen koko ketjun lukenut, kuinka ihmiset eivät kiellä noita asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaa tullut lisää, lihasmassaa ja läskiä tullut, kasvot jykevämmät ja ei enää finnejä. Ikää pian 25

Vierailija
24/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun täällä mammat uskottelee itselleen, että ei ole juuri muutoksia pari kiloa vaan. Kukaan ei näytä samalta kuin 18v, vaikka kuinka kuvittelisi. Katsotte itseänne peili ilmeellä ja poseeraten, tai kameran filtterin takaa.

Kyllä muut huomaavat ne roikkumiset, rypyt, paksuniskat teilläkin, vaikka itseltään sen kieltäisi.

Kuka mitenkin keski-iän määrittelee. Nelikymppinen voi olla hyvin täysin parikymppisen mitoissa. Itse olin tosi sutjakka vielä 50-vuotiaana, mutta kuuttakymmentä lähestyessä kroppa nyt vain muuttuu.

Jokainen voi uskotella vanhenevansa kuten Demi Moore, mutta se vaatii todella harvinaisia geenejä, rankkaa treeniä, rasvaimuja ja plastiikkakirurgiaa.

Vierailija
25/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-38v painoin 52kg. Tuona aikana sain 3 lasta joten vatsan kohdalla näkyi pieni päärynänmuotoinen alue siinä  mistä raskausvatsa oli venynyt. Muuten olin timmissä kunnossa. 34v:nä mua luultiin vielä alaikäiseksi, lasteni sisareksi. 

38v rakensimme talon ja silloin vuoden aikana tuli älyttömästi lihaksia, habaa oli sen verran ettei jakut enää mahtuneet päälle:D Painoa tuli 8kg, eikä tosiaankaan syömisestä. Bmi muuttui laihasta normaalipainoiseksi. Olin lihaksikkaan näköinen ja rinnat kasvoi A>B

Sen jälkeen seuraavat muutokset tuli vasta 55 vuoden paikkeilla. Paino pari kiloa yli normaalin, vartalon malli pehmennyt ja valahtanut alaspäin pilateksesta ja treenistä huolimatta. Silti esim vatsalihakset näkyy yhä ja takamus on pyöreä. Neljäs raskaus 40+v iässä pyöristi vatsaan pienen kummun. Vaatekoko numeron isompi kuin alle 38v:nä

Vierailija
26/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi en ole mielestäni muuttunut. Painoa tullut parikymppisestä vuosien varrella ehkä 5 kiloa lisää (52 --> 57 kg), mutta se on jakautunut tasaisesti. Vatsa edelleen litteä kahden lapsen jälkeen. Ryppyjä tai juonteita mulla ei kasvoissa toistaiseksi juurikaan ole, vaikken nyt tietysti parikymppiseltäkään näytä. Yleensä mua luullaan 10-15 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Sama kuvio äidilläni eli ilmeisesti on aika hyvät geenit ulkomuodon suhteen. Itse haluaisin kuitenkin hieman kiinteytyä eli pitäisi alkaa treenaamaan. Näkemättä on myös mitä vaihdevuodet tuo tullessaan.

N49

Vierailija
27/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja olen saanut noin 20 kiloa lisää silkkaa lihasta. Enimmäkseen vyötärönseudulle tosin.

Sehän on se munankannattajalihas siellä.

Vierailija
28/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka silleen, että viime työpaikassa luultiin opiskelijaksi. Tulin hoitoalalle 37-vuotiaana.

Seuraavassakin luultiin paljon nuoremmaksi.

Mammat kertovat tärppejä ja pelottelevat, miten raskasta on 0-5-vuotiaiden kanssa.

Hiljenevät kun paljastan, että siitä on muuten on vasta 25 vuotta, kun odotin esikoistani.

Luullaan siis jopa lapsettomaksi, olen hoikka, liikunnallinen, tyttömäinen ja iloinen nainen, jolla sattuneet sellaiset ”kasvonpiirteet” joilla näyttää nuorekkaalta aina, kuten korkeat poskipäät, täyteläiset huulet, hyvä hiustenkasvu jne) ja täysluomu.

Olen 40++ jolla kaksi aikuista lasta.

Ja tämä on tositarina.

Vierailija
29/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän alle viisikymppisenä kasvojen iho valahti pari senttiä alemmas. Posket ja huulet lähinnä, alahampaat näkyy nyt kun suun avaa rentona. Ei ne ennen näkyneet. Rinnat on pienennetty joten ne on ok, maha on kasvanut mutta reidet ja takapuoli pienentyneet. Allit tulleet olkavarsiin. Niskastani en tiedä, en ole nähnyt, mutta pituudesta on hävinnyt sentti. Paino on nimenomaan parikymppiseen minuun verrattuna aikalailla entisellään, olen kyllä tässä välillä ollut laihempikin. 

Vierailija
30/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan samanverran mutta ihon kimmoisuus on tietysti hävinnyt ja ihon rakeenne on myös kasvoissa muuttunut. Muuten en juuri paljon eroa huomaa.

Vierailija
31/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan nyt kuvittele näyttävänsä täsmälleen samanlaiselta kuin pari kymppisenä, mutta ei kaikki keski-ikäiset ole myöskään paksuniskoja. Minusta tämä on kiinnostava ketju, onko siis hormonikierukka paksuniskan aiheuttaja? Tietää varoitella jälkikasvua. Itse en ole onneksi käyttänyt.

Vierailija
32/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan vaikka silleen, että viime työpaikassa luultiin opiskelijaksi. Tulin hoitoalalle 37-vuotiaana.

Seuraavassakin luultiin paljon nuoremmaksi.

Mammat kertovat tärppejä ja pelottelevat, miten raskasta on 0-5-vuotiaiden kanssa.

Hiljenevät kun paljastan, että siitä on muuten on vasta 25 vuotta, kun odotin esikoistani.

Luullaan siis jopa lapsettomaksi, olen hoikka, liikunnallinen, tyttömäinen ja iloinen nainen, jolla sattuneet sellaiset ”kasvonpiirteet” joilla näyttää nuorekkaalta aina, kuten korkeat poskipäät, täyteläiset huulet, hyvä hiustenkasvu jne) ja täysluomu.

Olen 40++ jolla kaksi aikuista lasta.

Ja tämä on tositarina.

Voin uskoa koska kuvaus sopis myös minuun.

Vierailija
33/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pyörinyt 56-58kg koko aikuisiän, pituutta 170cm. Olen nyt 45. Kaksoisleuka alkanut kehittyä, se on sukurasite johon ei paino vaikuta. Kasvot kaventuneet, olen jotenkin tylymmän näköinen. Jos syö yhtään isomman aterian niin vatsa pullahtaa kunnon pömpöksi. Iho yleisesti löystynyt esim. allit havaittavissa.

En koe kuitenkaan mitään kriisiä näistä. Oon kuitenkin ihan ok näköinen ja se riittää.

Vierailija
34/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan nyt kuvittele näyttävänsä täsmälleen samanlaiselta kuin pari kymppisenä, mutta ei kaikki keski-ikäiset ole myöskään paksuniskoja. Minusta tämä on kiinnostava ketju, onko siis hormonikierukka paksuniskan aiheuttaja? Tietää varoitella jälkikasvua. Itse en ole onneksi käyttänyt.

Mistä keksit, että kierukka tuon aiheuttaisi? Että rasva yhtäkkiä kertyy johonkin tiettyyn paikkaan. Olen käyttänyt hormoonikierukkaa 15 vuotta eikä minulla ole mitään rasvaniskaa.

Vierailija
35/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino edelleen sama, kun parikymppisenä. Nuorempana oli kuitenkin timmimpi, nyt vähemmän timmi.

Vierailija
36/36 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä huonoimmassa kunnossa kuin olen koskaan ollut. Silloin meni alkoholia ja roskaruokaa, eikä liikunta kiinnostanut. Ryhti, itsetunto, iho ja hiukset oli huonossa kunnossa ja kohta varmaan olisi ollut ongelmia painonkin kanssa, jossen olisi alkanut huolehtia itsestäni.

En usko kuvittelevani liikoja, kun väitän nyt nelikymppisenä olevani paljon paremmassa kunnossa, vaikka naamassa näkyykin ikä. Paino ja vaatekoko on pysytellyt suunnilleen samana koko aikuisiän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä