Lue keskustelun säännöt.
Lasten vk&talvivaatteet
11.09.2014 |
Apua! oon ihan noviisi lastenvaatejutuissa, mitä kaikkea mun pitää hommata lapselle nyt välikaudeksi ja sitten talveksi? Lähinnä siis ulkovaatteita, kerrastoja, villapukuja pipoja, myssyjä, temppuja, kenkiä jne jne mietin! Mitä te olette hankkineet omillenne? Minulla on siis huhtikuussa syntynyt tytär, mitä kaikkea kannattaa ostaa? Tiiän että oon ihan urpo näiden kans, mutta auttakaa nyt äitiä hädässä! nyt kaikki vinkit kehiin! Kiitos jo etukäteen :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen verran pieni vielä, että tuskin vedenkestäviä tarvii, eli ei maassa möyri. Joten jos otit äitiyspakkauksen, sillä silällöllä vois pärjätä jos vauva ei ihan hujopiks kasva. Mutta muuten sitten vk-puku, ohuempi pipo, tumput ja töppöset. Stonzit on aika kätevät, niihin saa lisäks erillisen teddyvuoren joten menee talvellakin. Talveksi sitten toppapuku, paksumpi pipo ja tumput. Kypärämallinen pipo on kätevä. Lisäks vielä fleece- tai villapuku kovien pakkasten varalle. Tosin pikkupakkasilla ne menee vk-puvun allakin ennen kun ihan toppakelit iskee. Ä-pakkauksen makuupussikin on kätevä jos löyty. Kerrostaminen pitää hyvin lämpimänä.