Kuinka karvainen miehesi on asteikolla 1-5?
Exä oli nelonen, kunnon ryijy seläsä ja voi sitä karvapersettä. Pyysin nyppimään kaikista pahimmat nenäkarvansa jotka sotkeutuivat viiksiin, mies kysyi, miksi.
Kommentit (34)
Kauheer villahousut ja perseen lämmitin, mutta vain vähän rintakarvoja ja selkäkarvoja ei onneksi ollenkaan. Eli olisko 2?
2. Karvaiset sääret ja vähän parransänkeä löytyy, muuta ei niin paljon.
2 tai 3. Tosin jos sun miehes oli tolla karvasuudella vain 4 niin siinä tapauksessa varmaan 0,5.
2. Siskon mies on 5, karmee apina, selässä täysi karvapeite.
3 varmaan. Parransänki, aika pitkät hiukset (mutta siistit) jalat on aika karvaiset ja kainalot. Thank god ei rintakarvoja...
Laittakaa iät näkyviin kanssa, kun mun mies sai selkäkarvat 40 vuotiaana, ennen ei ollut yhtään..
Sanoisin 3 tai 4. Ei hiuksia eikä karvoja selässä, mutta karvaiset jalat ja jumalaton eturyijy.
4 tai 4,5. Hyvin karvainen, mutta olen elämäni aikana nähnyt muutaman häntä karvaisemman miehen (työskentelenn vähäpukeisten asiakkaiden kanssa joten minulla on asiasta hyvä käsitys!) Ikä 40v mutta oli tuollainen jo nuorena. Tykkään siitä :)
Ehkä 2, villahousut ja kokoparta, mutta kädet, rinta ja selkä täysin karvattomat. Ikää 26.
2. Parta löytyy, mutta karvoja on (onneksi) muuten todella vähän. Mä olen aina seurustellut vähäkarvaisten miesten kanssa.
1, ehkä 1 1/2, en onneksi ole ikinä joutunut liian lähelle 5 että voisin verrata.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:40"]
4 tai 4,5. Hyvin karvainen, mutta olen elämäni aikana nähnyt muutaman häntä karvaisemman miehen (työskentelenn vähäpukeisten asiakkaiden kanssa joten minulla on asiasta hyvä käsitys!) Ikä 40v mutta oli tuollainen jo nuorena. Tykkään siitä :)
[/quote]
Miullakin on, semmonen karvainen ukkeli. Ja mulle oli ainakin silloin aluksi yllätys, että ne karvat on ihan pehmeitä sellaisia silkkisiä, ei niin kuin alapää karvat.
1-.
Ainoat karvat koko kehossa löytyvät päästä.
Yksi