Kuinka nopeaa yliopistosairaalasta tulee lasku?
Olen odotellut jo parisen viikkoa. Voisikohan olla ettei laskua enää tulekaan 😂
Kommentit (21)
Älä huoli, lasku kyllä tulee, eikä sillä ole mitään merkitystä, onko se tk- vai sairaalalasku.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, lasku kyllä tulee, eikä sillä ole mitään merkitystä, onko se tk- vai sairaalalasku.
Mutta milloin se tulee? Voiko tulla vasta usean viikon päästä?
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä jopa kuukausi.
Miksi menisi niin kauan?
Mulla kesti noin kuukausi, kun hoidatin siellä keskenmenoa. Paikallinen sairaala laittoi laskun heti perään.
Olin vuosi sitten silmäpolilla neljästi hoidettavana. Laskua ei koskaan tullut eikä oo tullut maksukehotuksiakaan. En aio kysellä laskun perään.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosi sitten silmäpolilla neljästi hoidettavana. Laskua ei koskaan tullut eikä oo tullut maksukehotuksiakaan. En aio kysellä laskun perään.
Olikohan lekuri suhun ihastunut ja siksi poistatti laskut ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
…. Koska lääkärihän toki hoitaa laskutuksen.
Tulee yleensä viikkojen päästä. Voi mennä toista kuukautta. Mulle tullut aina OmaPostiin joten käy sieltä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lääkärit ei laskutuksia hoida. Ylirasittunut ja hoitajien kiusaama, osaston nokkimisjärjestyksen alimpaan kastiin kuuluva osastosihteeri unohtanu siirtää sen laskutusohjelmassa eteenpäin osto-reskontraan. Kyllä se aikanaan korkoineen tulee ja on muuten sitten ulosottokelpoinen. Siinäpä selittelet ettet saanu laskua.....
Onko kokemuksia?