"Meillä syödään vain itse tehtyä luomukasvisruokaa"
Näin hehkuttaa eräs tuttu mm. fb:ssa. Hänen alakouluikäinen lapsensa ei saanut kesällä tulla meille grillibileisiin, koska makkara=paha (oli tarjolla kyllä muutakin, ei tosin sitä luomukasvista). No tänään näin kyseisen mamman asioimassa samassa pikaruokalassa missä söin itsekin lounaani, istui selin minuun ja selitti omalle lounasseuralleen kuinka ottaa täällä yleensä saman annoksen kun joku (en muista mikä) liha on niin ihanasti maustettua.
Joo-o.
Kommentit (21)
Ok, tuliko nyt hyvä mieli? Toivotko suorastaan, että tuttavasi olisi täällä ja lukisi tämän?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:04"]Toi otsikon lausehan on suoraan siitä Klikkaa Mua sarjasta. Se Sakke.
[/quote]
Mulle tuli ihan sama mieleen :D
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:04"]
Ok, tuliko nyt hyvä mieli? Toivotko suorastaan, että tuttavasi olisi täällä ja lukisi tämän?
[/quote]
Hyvä mieli? Ei oikeastaan, lähinnä huvitti ja pisti miettimään, mikä kaikki muu hänen elämässään on feikkiä
ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:09"]
[/quote]
Hyvä mieli? Ei oikeastaan, lähinnä huvitti ja pisti miettimään, mikä kaikki muu hänen elämässään on feikkiä
ap
[/quote]
OT, meilläkin syödään vain kasvisruokaa, jos olen ulkona, kylässä tms syön ihan mitä vaan, tilanteen mukaan, mutta MEILLÄ syödään kasvisruokaa. Ehkä sun tuttavalla sama.
Voihan se ite syödä vaikka mitä paskaa, mutta ei syötä lapsilleen. Eihän sitä makkaraa ja nakkeja pennuille suositellakaan.
Toi otsikon lausehan on suoraan siitä Klikkaa Mua sarjasta. Se Sakke.
[/quote]
Ai? En seuraa.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:09"]
[/quote]
ap
[/quote]
OT, meilläkin syödään vain kasvisruokaa, jos olen ulkona, kylässä tms syön ihan mitä vaan, tilanteen mukaan, mutta MEILLÄ syödään kasvisruokaa. Ehkä sun tuttavalla sama.
[/quote]
Silti tuntuu aika paskantärkeältä itsetehostukselta, ettei voi antaa lapsensa syödä kodin ulkopuolella edes yhtä grillimakkaraa tai ei-luomua kasvisruokaa, jos itse voi kumminkin piipahdella lounaalla pikaruokapaikoissa.
ap
Mä syön kanssa kaikkea moskaa ja lapsilleni esitän Neitsyt Mariaa. Karkkeja kauhon napaan niiden selän takana ja työpäivän jälkeen käyn burgerilla ja viinillä. Ja en todellakaan niitä vie hampparille. Vielä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:13"]
[/quote]
Ai? En seuraa.
ap
[/quote] Ihan sanasta sanaan :) Ja siinä nimenomaan henkilö yritti esittää tilanteessa vähän fiinimpää ja yritti saada tekosyyn sille miks ei lähde ravintolaan. Oikeasti rahat oli loppu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:22"]
Istui selin suhun? Mistä tiedät ettet erehtynyt henkilöstä?
[/quote]
En erehtynyt. Eräs tunnistettava piirre ulkonäössä ja puheenaiheet (muukin kuin se ruoka) paljastivat.
ap
PS. nro 16 ei ole ap
Mitä teillä ap sitten syödään? Siis muuta kuin jo mainitsemasi grillimakkarat. Jos jaksat hieman kertoa. Vastauksena esim. "Terveellistä ja monipuolista kotiruokaa." Paljastaa sinut.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:34"]
Sori. Olen idiootti. ap
[/quote]
Idioottiudestasi en tiedä, mutta ehta marttyyri tuntuisit kyllä olevan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:36"]
Mitä teillä ap sitten syödään? Siis muuta kuin jo mainitsemasi grillimakkarat. Jos jaksat hieman kertoa. Vastauksena esim. "Terveellistä ja monipuolista kotiruokaa." Paljastaa sinut.
[/quote]
Enimmäkseen syödään ihan tavallista kotiruokaa, esimerkiksi tänään syötiin spagettia ja jauhelihakastiketta. Huomenna luultavasti keitettyjä perunoita ja loput tämän päiväisestä kastikkeesta. Salaatti on useammin lautaselle pilkottuja kurkun ja tomaatin siivuja kuin oikeaa salaattia. Ja niissä lasten grillibileissä oli tarjolla muutakin kuin makkaraa, myös kasviksia.
PS. Myöskään nro 18 ei ole ap