Klitoriksen salat..:)
Sellaista rupesin miettimään, että saako kaikki tai edes useimmat naiset sen kuuluisan klitoris-orgasmin jos vastapeluri osaa tehdä asiat oikein? Mie en kyllä sitä onnistu tuottamaan puolisolleni, hän pitää kyllä sen hyväilystä tiettyyn pisteeseen mutta sitten se loppuu, meneekö se liian "helläksi" tai jotain? Hän ei itsekkään halua sitä seksin aikana kosketella vaikka hänet ohjaisi siihen tai että minä sitä hieroisin panon aikana. Eikä myöskään kohteelle suunnatut lelut toimi, esimerkiksi tämä paljon mainostettu ja kehuttu Satisfyer. Ois niin ihanaa saada nainen joskus laukeamaan pelkällä alapään nuolemisella, ilman sormetuksia. Panemalla hän kyllä tulee suhteellisen helposti. Joo voitas tästä varmaan kotonakin keskustella mutta on niin todettua että hänen kanssaan on turha yrittää keskustella mistään seksiin liittyvästä.
Kommentit (12)
Kyllähän tuo tosiaan viittaa siihen, että joko käytät liikaa voimaa, klitta on kuivana tai jos ei kumpaakaan, niin se menee yliherkäksi. Voisin melkein väittää, että naisesi tarvitsee muutakin huomiota, ettei se klitan hyväily tunnu liikaa herkistyessään. Itse olen todennut varsin hyväksi tekniikaksi, joka toimii useiden naisten kanssa nuollessa sellaisen, että laitan pari sormea emättimeen ihan vaan puristeltavaksi ja en lipitä vaan painaudun intensiivisesti leveän kielen kanssa klittaa vasten ja annan pään liikkua tai naisen liikkua kieltä vasten lantiotaan nostellen. Samalla sisällä olevat sormet voi liikkua kiduttavan hitaasti. Tossa muutama vinkki, ei välttis toimi naisesi kohdalla, mutta useille on toiminut todella hyvin. Mitäpä mieltä daamit tällaisesta reseptistä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo tosiaan viittaa siihen, että joko käytät liikaa voimaa, klitta on kuivana tai jos ei kumpaakaan, niin se menee yliherkäksi. Voisin melkein väittää, että naisesi tarvitsee muutakin huomiota, ettei se klitan hyväily tunnu liikaa herkistyessään. Itse olen todennut varsin hyväksi tekniikaksi, joka toimii useiden naisten kanssa nuollessa sellaisen, että laitan pari sormea emättimeen ihan vaan puristeltavaksi ja en lipitä vaan painaudun intensiivisesti leveän kielen kanssa klittaa vasten ja annan pään liikkua tai naisen liikkua kieltä vasten lantiotaan nostellen. Samalla sisällä olevat sormet voi liikkua kiduttavan hitaasti. Tossa muutama vinkki, ei välttis toimi naisesi kohdalla, mutta useille on toiminut todella hyvin. Mitäpä mieltä daamit tällaisesta reseptistä?
Ihan hyvä, mutta itse tykkään just kun mies ihan nuolee..mutta ei saa paina liikaa. Ja tosiaan sormet sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyyli parasta ainakin minulle.
Oletko ap tyydyttänyt väärästä suunnasta?
Jos työntää klittaa alhaalta ylöspäin, sitä alkaa vihloa.
Pääasia, että klitorista hyväilee ympäriinsä, ei vain hiukan toiselta puolelta. Eli yli ja ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Jos työntää klittaa alhaalta ylöspäin, sitä alkaa vihloa.
Ainakin omani.
Siinä on esinahka, jota pitää pyörittää. Alhaalta sormella tökkien osuu hermonpäihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työntää klittaa alhaalta ylöspäin, sitä alkaa vihloa.Ainakin omani.
Siinä on esinahka, jota pitää pyörittää. Alhaalta sormella tökkien osuu hermonpäihin.
Ei herttinen mitään tökkimistä! Muistakaa, että klitoris on terskan kaltainen. Samasta tykkää siis.
Kertokaa ihanat naiset lisää ohjeita..sit meistä miehistä tulee hyviä rakastajia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työntää klittaa alhaalta ylöspäin, sitä alkaa vihloa.Ainakin omani.
Siinä on esinahka, jota pitää pyörittää. Alhaalta sormella tökkien osuu hermonpäihin.Ei herttinen mitään tökkimistä! Muistakaa, että klitoris on terskan kaltainen. Samasta tykkää siis.
Juuri näin. Mutta jos itsellään ei ole klitorista, ei välttämättä tiedä sen rakenteesta. Se ei näy niin selkeästi. Kokematon tyydyttäjä voi hyvinkin lähestyä sitä väärästä kulmasta.
Niin, aina märkänä, aina hellästi ja aina kokonaisvaltaisesti. Jos kaluun vertaa , nii sama että koskisi vain toispuolisesti kaluun... eli todella kunoolls mutts hellästi, Ja vaikka sormia sinne piluun, niin hyvä ihme, jos juuri kun olet saamassa ,siirrätkin sormet minne lie! Apua, silloin tekis mieli melkeen lyödä!
Koittakaa miehet lukea naista myös.
Minä ainakin tajuan, kun mies panee, milloin lähestyy huippua. Osaan silloin lypsää ja puristellan jolloin mies saa kovemman orgasmin, ja kohta alkaakin tuttu kiroilu..
:D
Hehe "saako kaikki tai edes useimmat naiset sen kuuluisan klitoris-orgasmin jos vastapeluri osaa tehdä asiat oikein" :D Saako miehet orgasmin kun penistä koskettelee oikein? Sama asia. 99% saa kyllä jollain tavalla.
Herkkä se klitoris toki on, joillain ihan erityisen herkkä niin etteivät suorasta kosketuksesta edes tykkää. Silloin voi yrittää esim. hieroa vaatteiden läpi tai sivellä enemmän ympäriltä kuin suoraan klitan päältä ja vain hipaista sitä hieroessa.
Itsellä on niin että parhaat välineet ovat omat sormet, kumppanit usein juuri tökkii jotenkin väärin tai hieroo liian voimakkaasti. Lisäksi seksin (penetraation) jälkeen se on usein liian herkkänä, joten haluan että sitä kosketaan ennen noita muita aktiviteetteja. Satisfyer taas ei ole tarpeeksi voimakas kun se vaan imee eikä oikeasti koske kunnolla. Nyt olen nykyisen kumppanini opettanut hieromaan oikealla tavalla eli aloittaen klitan ympäriltä ja sitten vetelemällä hitaasti alhaalta ylös jotta se tulee ulos huppunsa alta ja hinkkautuu juuri sopivasti.
Ota liukkaria mukaan, ja tee se erittäin hellästi mitä teetkin. Se on äärimmäisen herkkä kosketukselle. Itse saan tosi helposti kun mies osaa, siihen ei mene kuin hetki, joskus haluankin pitkittää mutta ei onnistu. Sama nuolemalla, ihan hetkessä saan.