Kokemuksia Flow Cosmeticsin kasvotuotteista?
Löytyykö joku joka on kokeillut, tykkäätkö? Mitä ihosi tykkää? Shampoopalat ehkä myös harkinnassa.
Kommentit (4)
Minä myös suhtaudun hieman epäilevästi noihin palashampoisiin, mutta FC:n kasvotuotteet näyttävät saaneen paljon positiivisia kommentteja heidän verkkokaupassaan.
Mulla on Flown arganöljy käytössä. Käytän sitä ympäri vuoden kynsille ja kynsinauhoille sekä syksyllä ja talvella iltaisin kasvoille kosteusvoiteen jälkeen. Minulla on vähän atooppinen iho, ja tämä on auttanut paljon ihon ja kynsien kuntoon.
Kokeilin joskus aikoinaan heidän kasvosaippuaa. Oli ihan ok, ei mitenkään erityinen. Ei kuivattanut minun ihoa, mutta mulla onkin hieman rasvaisuuteen taipuvainen iho. En ole enää heidän tuotteitaan käyttänyt. Hinnat nousi imagon uudistamisen myötä.
Palashampoot ei sopineet ollenkaan mun päänahalle. Joku kiva käsivoide heillä oli, mutta sitä ei enää valmisteta.
Shampoot on sitä samaa kamaa kuin kaikki muutkin palashampoot. Eivät sovi päänahalleni ja hiuslaadulleni.
Mutta flown hyaluroniseerumista pidän paljon. Muuta kasvoille en ole kokeillutkaan sen lisäksi, paitsi öljyseerumia. Tykkään enemmän fiininaturallyn mustikkaöljystä.