Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koronaan vakavasti sairastuneet niitä, jotka on muutenkin aina sairaina, flunssaa, kuumetta yms. jatkuvasti

Vierailija
17.08.2021 |

Perusterveitä mutta sairastavat todella paljon joka vuosi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/7 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla työpaikalla vaikean koronan saivat juuri ne, jotka eivät ole koskaan saikulla. Joutuivat molemmat sairaalaan ja olivat pari kk poissa töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä mieheni ja tyttäreni aina sairaana. Siis yleensä aina räkätaudissa. Minä ja poika ei koskaan kipeinä.

Nyt koronassa mieheni ei sairastunut ollenkaan. Poika sai positiivisen tuloksen, täysin oireeton. Minä positiivinen ja melko sairas (siis kuume viikon ja kovat flunssaoireet, hajuaisti pois monta kk), tytär positiivinen ja todella sairas myös. Kuume hänellä vielä korkeampi kuin minulla. Lapset nuoria aikuisia. Asuvat yhä kotona.

Eli 50:60 meidän perheessä.

Vierailija
4/7 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on tedettu perussairaus tai ylipainoa.

Vierailija
5/7 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähemmän sairaana kuin koskaan ennen. Ennen monta flunssaa vuodessa.

Vierailija
6/7 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ylipainoisia, tupakoijia, riskiryhmäläisiä ja iäkkäitä. Monesti lihavilla on huono vastustuskyky.

Vierailija
7/7 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä mieheni ja tyttäreni aina sairaana. Siis yleensä aina räkätaudissa. Minä ja poika ei koskaan kipeinä.

Nyt koronassa mieheni ei sairastunut ollenkaan. Poika sai positiivisen tuloksen, täysin oireeton. Minä positiivinen ja melko sairas (siis kuume viikon ja kovat flunssaoireet, hajuaisti pois monta kk), tytär positiivinen ja todella sairas myös. Kuume hänellä vielä korkeampi kuin minulla. Lapset nuoria aikuisia. Asuvat yhä kotona.

Eli 50:60 meidän perheessä.

Oletteko läskejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi