Loukkaannuinko turhaan? Poikaystävä sanoi että:
''tää on kauheesti sanottu mut.....no et sä rumakaa oo''. Puhuttiin ulkonäöistä ja sitten puhuttiin mun ulkonäöstä..No ei sentää sanonu että et sä kauniskaa oo, pitää varmaa olla iha ilonen.
Kommentit (39)
Tuohan oli suoraan sanottu. Jos ei ole kehumista, niin miksi pitäisi kehua. Onneksi et ole mikään rumakaan.;)
On kai se kivempi kun sellainen mies joka ei ikinä mitenkään kommentoi ulkonäköä, kuten "näytät viehättävältä tänään"....
Etsi itsellesi mies, joka näkee kauneutesi ja osaa sanoa sen ääneen.
t. samassa tilanteessa ollut
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:09"]
Aivan kauheasti sanottu! Minä en kestäisi jos mieheni sanoisi noin! Itse leikilläni aina pyydän miestäni kehumaan minua ja sanomaan että olen silmissään maailman kaunein nainen. Samapa tuo on ko se totta va ei. Jos hän sanoisi samalla tavalla kuin poikaystäväsi, näyttäisin varmaan ovea. Ajatella saa mitä haluaa, mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen. Jos haluat vajota yhtä alas niin totea jotain vastaavaa poikaystävän sukukalleuksista.
[/quote]
Saat kiksisi siitä vallantunteesta, että saat poikaystäväsi valehtelemaan jättämisen pelossa?
No ei todellakaan ollut kivasti sanottu!! Rehellisyydestä tai valehtelusta tässä on ihan turha puhua. Tottakai jokainen haluaa näyttää mahdollisimman viehättävältä oman puolisonsa silmissä, ja kuulla kauniita sanoja. Sen verran käytöstapoja kiitos.
"No et sä rumakaan oo" ja mitäköhän väärää tossa on sanottu ?:D hohhoijaa..
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:09"]Aivan kauheasti sanottu! Minä en kestäisi jos mieheni sanoisi noin! Itse leikilläni aina pyydän miestäni kehumaan minua ja sanomaan että olen silmissään maailman kaunein nainen. Samapa tuo on ko se totta va ei. Jos hän sanoisi samalla tavalla kuin poikaystäväsi, näyttäisin varmaan ovea. Ajatella saa mitä haluaa, mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen. Jos haluat vajota yhtä alas niin totea jotain vastaavaa poikaystävän sukukalleuksista.
[/quote] Yäk, minusta tuo "ajatella saa mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen" on kuvottava ajattelutapa. Haluatko OIKEASTI miehen/naisen, joka ajattelee sinusta ei-niin-kauniisti, mutta ei sano sitä ääneen? Yäk.
[/quote]
Yäk itsellesi. Tottakai parisuhteessa ajatellaan toisesta kauniisti, miksi muuten oltaisiin yhdessä..? Ja kaikkea ei todellakaan aina tarvitse sanoa ääneen. Vai kommentoitko itse aina ystäviesi ja puolisosi ulkonäköä täysin suorasukaisesti? "Karmeat hiukset sulla tänään ja taidat olla lihonutkin." Ihanko olet tosissasi..? Minusta tuollainen käytös vasta kuvottavaa olisikin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:19"]
On kai se kivempi kun sellainen mies joka ei ikinä mitenkään kommentoi ulkonäköä, kuten "näytät viehättävältä tänään"....
[/quote]
Enpä usko, että ap:n mies kehuu tai sanoo mitään positiivista koskaan normaalisti, sattuivat vain keskustelemaan aiheesta.
Ei muuten ole normaalia, että mies ei koskaan kehu. Monet silti tyytyvät sellaiseen mieheen.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:09"]
Aivan kauheasti sanottu! Minä en kestäisi jos mieheni sanoisi noin! Itse leikilläni aina pyydän miestäni kehumaan minua ja sanomaan että olen silmissään maailman kaunein nainen. Samapa tuo on ko se totta va ei. Jos hän sanoisi samalla tavalla kuin poikaystäväsi, näyttäisin varmaan ovea. Ajatella saa mitä haluaa, mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen. Jos haluat vajota yhtä alas niin totea jotain vastaavaa poikaystävän sukukalleuksista.
[/quote]
Saat kiksisi siitä vallantunteesta, että saat poikaystäväsi valehtelemaan jättämisen pelossa?
[/quote]
Joo. Meillä kotona on jatkuva painostus ja alistaminen. Mieheni nuolee saappaani ja tekee kaikki kotityöt etten vain jättäisi häntä. Aina riidan tullessa uhkaan erolla jos hän ei sano minun olevan oikeassa. Sellaista se meillä on ja varmasti monen muunkin kotona. Ihan oikein päätelty siis tuosta minun pikkuvihjauksestani :) Huumorin kukat meillä kitketään ja vauhdilla.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:09"]Aivan kauheasti sanottu! Minä en kestäisi jos mieheni sanoisi noin! Itse leikilläni aina pyydän miestäni kehumaan minua ja sanomaan että olen silmissään maailman kaunein nainen. Samapa tuo on ko se totta va ei. Jos hän sanoisi samalla tavalla kuin poikaystäväsi, näyttäisin varmaan ovea. Ajatella saa mitä haluaa, mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen. Jos haluat vajota yhtä alas niin totea jotain vastaavaa poikaystävän sukukalleuksista. [/quote] Yäk, minusta tuo "ajatella saa mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen" on kuvottava ajattelutapa. Haluatko OIKEASTI miehen/naisen, joka ajattelee sinusta ei-niin-kauniisti, mutta ei sano sitä ääneen? Yäk.
[/quote]
Aika epärealistista odottaa olevansa oikeasti maailman kaunein nainen jos näyttää samalta kuin minä. Sellainen illuusio on vain kiva pitää :) Se on eräänlaista flirttiä meidän välillämme (sekoitettuna minun osaltani rempseällä itseironialla). Onnellisesti naimisissa.
Hänen mielestään et ole kaunis, mutta on sinun kumppanisi, koska sinulla on muita avuja. Olet varmaan hauskaa ja mukavaa seuraa. Ei kaikki miehet ole ulkonäkökeskeisiä.
Jos miehesi pitää sinusta luonteesi vuoksi, etkä ole hänen mielestä ruma, niin eikö se ole hyvä juttu?
Mutta koska asia vaivaa, niin puhu siitä miehesi kanssa ja kerro rehellisesti miltä tuntuu. Voit myös kysyä mikä sinussa on ihaninta miehesi mielestä. Näin saat jotsin perspektiiviä ongelmaasi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:09"]Aivan kauheasti sanottu! Minä en kestäisi jos mieheni sanoisi noin! Itse leikilläni aina pyydän miestäni kehumaan minua ja sanomaan että olen silmissään maailman kaunein nainen. Samapa tuo on ko se totta va ei. Jos hän sanoisi samalla tavalla kuin poikaystäväsi, näyttäisin varmaan ovea. Ajatella saa mitä haluaa, mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen. Jos haluat vajota yhtä alas niin totea jotain vastaavaa poikaystävän sukukalleuksista.
[/quote] Yäk, minusta tuo "ajatella saa mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen" on kuvottava ajattelutapa. Haluatko OIKEASTI miehen/naisen, joka ajattelee sinusta ei-niin-kauniisti, mutta ei sano sitä ääneen? Yäk.
[/quote]
Yäk itsellesi. Tottakai parisuhteessa ajatellaan toisesta kauniisti, miksi muuten oltaisiin yhdessä..? Ja kaikkea ei todellakaan aina tarvitse sanoa ääneen. Vai kommentoitko itse aina ystäviesi ja puolisosi ulkonäköä täysin suorasukaisesti? "Karmeat hiukset sulla tänään ja taidat olla lihonutkin." Ihanko olet tosissasi..? Minusta tuollainen käytös vasta kuvottavaa olisikin.
[/quote]
Tää on varmaan näitä sankareita jotka vaan sanoa töksäyttelee ihan mitä sattuu ja ihmettelevät kun lähipiiri närkästyy. "Mutta minähän olen vain rehellinen!! Miten niin on rumasti sanottu jos huomautan että uusi kampaus näyttää petolinnun perseeltä?" "olet tosikko"
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:09"]Aivan kauheasti sanottu! Minä en kestäisi jos mieheni sanoisi noin! Itse leikilläni aina pyydän miestäni kehumaan minua ja sanomaan että olen silmissään maailman kaunein nainen. Samapa tuo on ko se totta va ei. Jos hän sanoisi samalla tavalla kuin poikaystäväsi, näyttäisin varmaan ovea. Ajatella saa mitä haluaa, mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen. Jos haluat vajota yhtä alas niin totea jotain vastaavaa poikaystävän sukukalleuksista. [/quote] Yäk, minusta tuo "ajatella saa mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen" on kuvottava ajattelutapa. Haluatko OIKEASTI miehen/naisen, joka ajattelee sinusta ei-niin-kauniisti, mutta ei sano sitä ääneen? Yäk.
[/quote]
Niin samaa mieltä.
Eksä sano mun täydellisen kiinteistä ja muotosista c kupin tisseistä vaan että "no on noi paremmat ku sellaset isot ja riippuvat" vatsasta sanoi että "no vois se pienempikin olla" haha ooin normaalipainoinen ja punttista harrastin... Nyt oon lihonu ja tissit on räjähtäny. Onneksi ei ole enää tyota eksää kuvioissa... Epäkohteliaat nulikat vaihtoon.
Ei tuo ollut ainakaan kovin kohteliaasti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:37"]
[/quote]
Aika epärealistista odottaa olevansa oikeasti maailman kaunein nainen jos näyttää samalta kuin minä. Sellainen illuusio on vain kiva pitää :) Se on eräänlaista flirttiä meidän välillämme (sekoitettuna minun osaltani rempseällä itseironialla). Onnellisesti naimisissa.
[/quote]
Anteeksi mutta missä se itseironia on?
Ei se ole illuusio jos sinä tiedät olevasi ei-maailma-kaunein-nainen.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
Anteeksi mutta missä se itseironia on?
Ei se ole illuusio jos sinä tiedät olevasi ei-maailma-kaunein-nainen.
[/quote]
Kyllä minä siihen ehkä sekunnin verran joskus uskon :) Sinähän et voi tietää muutamasta sanasta mitä meidän todellisuus on eikä minun tavitse sinulle sitä selitellä. Uskot nyt vaan kun sanotaan.
Saat anteeksi; tässä sinulle http://www.lmgtfy.com/?q=ironia
[/quote]
Yäk, minusta tuo "ajatella saa mutta kaikkea ei tule sanoa ääneen" on kuvottava ajattelutapa. Haluatko OIKEASTI miehen/naisen, joka ajattelee sinusta ei-niin-kauniisti, mutta ei sano sitä ääneen? Yäk.