Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kaikki oopperalaulajat ja oopperan johtaja vangita pandemia sääntöjen rikkomisesta?

Vierailija
17.08.2021 |

Eikö rangaistus ollut vähintään vuosi vankeutta? Loppuisi sekin mylviminen hetkeksi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperse-eliitin kurkku-ullitusosasto haluaa sairastuttaa kansan. Eli kylläpä vaan.

Vierailija
42/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hämmentynyt kuinka paljon älyllisesti aika heikkolahjaisia löytyy kulttuuripiireistä. Urheilun puolelta osasin odottaa hölmöjä avauksia ja turhaa uhriutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avin rajoitukset on hallituksenkin mielestä hanurista, hallitus on pyytänyt avia tarkentamaan ohjeistustaan

Avin tyypeille käynyt kuten kaikille jotka vähän pääsee vallankahvaan: kusi nousee hattuun ja aletaan keksiä mielivaltaisia määräyksiä vain koska voi tehdä niin

Vierailija
44/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset pitäisi pistää loppuelämäkseen lukkojen taakse. Syynä kiihotaminen kansanryhmää vastaan. 

Mitä kansanryhmää? Oopperalaulajia? Miksi yökerhot suljettiin kahdeksi vuodeksi jos mylvintä yleisötilaisuudessa on sallittu?

ap

Varmaan siksi että baarissa ja yökerhossa tanssitaan kieli korvassa ja mylvitään humalassa päin naamaa, kun taas opperassa tanssi ja mylviminen on ulkoistettu ja ihmiset ovat hipihiljaa ja niillä on turvavälit. Oli itse asiassa vähän outoa että alkoholinjakelu piti turvata muutaman janoisen tähden, mutta kulttuuri suljettiin kokonaan. Ravintolat eivät käsittääkseni joutuneet olemaan kiinni kahta vuotta, mutta hiukan enemmän työllistävä kulttuuri- ja tapahtuma-ala sitä vastoin joutui.

Vierailija
45/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hämmentynyt kuinka paljon älyllisesti aika heikkolahjaisia löytyy kulttuuripiireistä. Urheilun puolelta osasin odottaa hölmöjä avauksia ja turhaa uhriutumista.

No sieltä saatiin ainakin yksi älyllisesti heikkolahjainen ulisemaan. 

Vierailija
46/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset pitäisi pistää loppuelämäkseen lukkojen taakse. Syynä kiihotaminen kansanryhmää vastaan. 

Mitä kansanryhmää? Oopperalaulajia? Miksi yökerhot suljettiin kahdeksi vuodeksi jos mylvintä yleisötilaisuudessa on sallittu?

ap

Varmaan siksi että baarissa ja yökerhossa tanssitaan kieli korvassa ja mylvitään humalassa päin naamaa, kun taas opperassa tanssi ja mylviminen on ulkoistettu ja ihmiset ovat hipihiljaa ja niillä on turvavälit. Oli itse asiassa vähän outoa että alkoholinjakelu piti turvata muutaman janoisen tähden, mutta kulttuuri suljettiin kokonaan. Ravintolat eivät käsittääkseni joutuneet olemaan kiinni kahta vuotta, mutta hiukan enemmän työllistävä kulttuuri- ja tapahtuma-ala sitä vastoin joutui.

Ei siinä ole mitään outoa, ellet halua viettää paria vuotta maan laajuisessa poikkeustilassa. Lainsäädäntö on yleisötapahtumille erilainen, koska ennen koronaa kellekään ei tullut mieleenkään rinnastaa näitä toisiinsa. Poliittista tahtoa uudistaa lainsäädäntö nopeutetulla aikataululla ei löydy hallitukselta eikä oppositioltakaan. Ja sinällään on aivan sama mitä viranomaiset tekevät, aina joku itkuporaa.

Vierailija
47/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna. Miten maltetaan oottaa, mitä tapahtuu!

Vierailija
48/48 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä sanovat MAAN ÄIDIT ahtisaaren ämmä ja halonen molemmat saivat taudin oopperasta. demari kommari ei usko vaikka faktaa on. TUET POIS JA LEHTIEN KUVAAJAT OVILLE NÄEMME SUOMEN TYHMIMMÄT KUVISTA.  joko nyt huomaa kulttuuri väki miten turhia ja kalliita elättejä olette. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi