Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee aikuiselle naiselle virtsatietulehdus?

Vierailija
10.09.2014 |

Siis ihan oikeasti, en voi käsittää. Sehän on lastentauti ja tulee kylmässä maassa istumisesta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee usein, lääkäri sanoi että mulla on lyhyt virtsaputki tai jotain ja siksi bakteerit pääsevät sinne helpommin

Vierailija
42/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla vaikka mistä, mulla tulee usein seksiä tai jos en muista juoda tarpeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please, pissatkaa aina heti yhdynnän jälkeen!!!

Vierailija
44/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:44"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:37"] Kun limakalvot kylmettyvät, niiden vastustuskyky heikkenee eivätkä ne saa torjuttua paskabakteereita jotka sinne toosaan menee huonon hygienian takia. Sitten tulee tulehdus. Kiinnittäkää huomio hyvään hygieniaan. Jos kylmetätte toosanne, ette saa tulehdusta, jos ei ole paskabakteereita, joita tarttis edes torjua. Pelkkä kylmä ei aiheuta tulehdusta. Paska hygienia aiheuttaa. Peskää perse paskomisen jälkeen, muuten pershiki kuljettaa paperin jäljiltä persaukolle jääneet paskabakteerit välilihalle ja siitä toosaan tai pikkarien haarakiilaan ja siitä toosaan. [/quote]   Urologi sanoi että niitä kolibakteereita on virtsaputken suun lähistöllä aina, vaikka kuinka hyvin pesisisi, niin niitä vain on. [/quote] ja se pieni määrä ei aiheuta tulehdusta edes kylmettymisen seurauksena, siihen tarvitaan isompi määrä kolibakteereja eli huono perähygienia. [/quote] Väärin, mulla on todella usein tulehduksia ja hygienia on niin hyvä, että harvalla on yhtä hyvä -12 [/quote] Voi olla myös jokin rakenteellinen vika. Mitä on harvinaisen hyvä hygienia?

[/quote]

Ei ole rakenteellista vikaa kuulemma enää, lapsena oli. Ja hyvä hygienia on sitä että pesen alapään todella huolellisesti joka kerta kun oon ulostanut,  ja muutenkin pari kertaa päivässä. Pesen alusvatteet 60 asteessa ja vaihdan alushousut vähintään kerran päivässä, käytän vain puuvillaisia alushousuja, en käytä liian tiukkoja housuja ikinä. En harrasta seksiä, en käy yleisissä vessoissa enkä yleisissä saunoissa yms. enkä istu mihinkään ilman alusvaatteita. En käy uimassa koskaan. Käytän vain puhdasta vessapaperia, eli jos rulla tippuu lattialle tai sotkeentuu, niin sitä en käytä. Pesen kädet ennen kuin menen vessaan. Juon paljon karpalomehua yms. Eli pidän kaikintavoin erittäin hyvän huolen siitä että rakkoon ei pääse bakteereja.

-12

Vierailija
45/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:49"]Mulla on synnynnäistä häikkää virtsanjohtimessa, mikä altistaa tulehduksille.
[/quote]

Siis miten virtsajohtimen synnynäinen häikkä vaikuttaa?
[/quote]

Jos jaksaa alapeukuttaa, niin voisi myös vastata. :D

Vierailija
46/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:36"]

Mullakin tuli yhdessä vaiheessa pissa tulehdus monesti seksin jälkeen. Kun edellisestä pääsi eroon, uusi tuli seuraavalla kerralla kun seksiä harrasti. Ja kyllä, peseydyin ennen ja jälkeen seksin.

[/quote]

Pesu ei autakkaan, vaan pissaaminen heti yhdynnän jälkeen, silloin huuhtoutuu ne bakteerit pois ja ne ei etene rakkoon.
[/quote]

Ei muuten auta......

Vierailija
47/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin käyttö ehkäisee nuokin.

Vierailija
48/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:44"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:37"] Kun limakalvot kylmettyvät, niiden vastustuskyky heikkenee eivätkä ne saa torjuttua paskabakteereita jotka sinne toosaan menee huonon hygienian takia. Sitten tulee tulehdus. Kiinnittäkää huomio hyvään hygieniaan. Jos kylmetätte toosanne, ette saa tulehdusta, jos ei ole paskabakteereita, joita tarttis edes torjua. Pelkkä kylmä ei aiheuta tulehdusta. Paska hygienia aiheuttaa. Peskää perse paskomisen jälkeen, muuten pershiki kuljettaa paperin jäljiltä persaukolle jääneet paskabakteerit välilihalle ja siitä toosaan tai pikkarien haarakiilaan ja siitä toosaan. [/quote]   Urologi sanoi että niitä kolibakteereita on virtsaputken suun lähistöllä aina, vaikka kuinka hyvin pesisisi, niin niitä vain on. [/quote] ja se pieni määrä ei aiheuta tulehdusta edes kylmettymisen seurauksena, siihen tarvitaan isompi määrä kolibakteereja eli huono perähygienia. [/quote] Väärin, mulla on todella usein tulehduksia ja hygienia on niin hyvä, että harvalla on yhtä hyvä -12 [/quote] Voi olla myös jokin rakenteellinen vika. Mitä on harvinaisen hyvä hygienia?

[/quote]

Ei ole rakenteellista vikaa kuulemma enää, lapsena oli. Ja hyvä hygienia on sitä että pesen alapään todella huolellisesti joka kerta kun oon ulostanut,  ja muutenkin pari kertaa päivässä. Pesen alusvatteet 60 asteessa ja vaihdan alushousut vähintään kerran päivässä, käytän vain puuvillaisia alushousuja, en käytä liian tiukkoja housuja ikinä. En harrasta seksiä, en käy yleisissä vessoissa enkä yleisissä saunoissa yms. enkä istu mihinkään ilman alusvaatteita. En käy uimassa koskaan. Käytän vain puhdasta vessapaperia, eli jos rulla tippuu lattialle tai sotkeentuu, niin sitä en käytä. Pesen kädet ennen kuin menen vessaan. Juon paljon karpalomehua yms. Eli pidän kaikintavoin erittäin hyvän huolen siitä että rakkoon ei pääse bakteereja.

-12

[/quote]

Kuulostaa aika tylsältä elämältä, sori :)

Vierailija
49/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon hygienian lisäksi ruokavalio ja virtsaputken rakenne vaikuttavat. Ja muut sairaudet.

Vierailija
50/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi ruokavaliomuutokset ja veden juomisen lisääminen. Mieheni oli vti-kierteen aikana stressannut käsien- ja vehkeenpesun kanssa ihan törkeästi, olen edelleen otettu että jaksoi sitä ja näki vaivaa.

Vierailija
51/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 20...

Ihon bakteerit ja/tai iholla olevat bakteerit....kelpaako nyt?

Ihminen on sellainen pöpönpesä että vaikka kuuraisi aamusta iltaan niin ei tule pöpöttömäksi!

Vierailija
52/52 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:05"]

[/quote]

-12

[/quote]

Mitä jos peset liikaa? Ihobakteerit kärsii ja tuhmapöpö pääsee jylläämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi