Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos deittimies laittaa oven ketjulukon kiinni kun olet hänen luonaan?

Vierailija
17.08.2021 |

Mitä ajattelisit?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa pirkko kyytiä!

Vierailija
22/23 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tuli kyllä mieleen, että äidillään on tapana tulla vara-avaimilla sisään koputtelematta... tai isällään. Siinä vaiheessa kun olen päätynyt miehen luo, on itselläkin vaatteiden vähentäminen mielessä, enkä mahdollisiin tulevaisuuden appivanhempiin haluaisi törmätä kesken ensimmäisen yhteisen kerran.

Olipa yksikin mamma, joka soitteli poikansa perään, kun tämä ei ollutkaan kotona, pojalla oli vähän muuta mielessä kun oli päätynyt luokseni yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miten suuri osa ajattelee, että ketjulukko todistaisi miehen pahoista aikeista.  Itse naisena käytän ketjulukkoa aina - itse asiassa niitä on peräti kaksi erilaista. Taustalla on hullu eksä, joka vainosi ja tunkeutui kerran väkisin asuntooni, lisäksi känninen naapuri on yrittänyt tulla väkisin sisälle ei vain kerran, vaan kahdesti. Lopulta potkaisin häntä polveen, jotta sain vedettyä oven kiinni. 

Miten siis miehellä ei voisi olla omia, viattomia syitä ketjulukon käyttöön? Levoton asuinympäristö ja naapurissa joku huumehörhö? Tai juuri ne rajattomat, omilla avaimilla sisään tuppavat vanhemmat? Tai lapsuudesta joku ikävä muisto tai kauhuleffasta jäänyt fobia?

Toki jos miehestä olisi muutenkin tullut ikäviä fiboja, voisi ketjulukonkin tulkita siinä valossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän