Selkä!!!!! Selkä meni. Makaan lattialla ja huudan täysiä. Puhelin on kädessä!
En viitsi soittaa ambulanssia, mutta en pääse ylöskään. Tätä tapahtuu usein. Jalat menee alta.
Naapurit varmaan ihmettelivät karjaisia ja jysähdystä katossa, kun menin vatsalleni. Nyt aina, kun yritän nousta ylös. Huudan Aaaaaa aaaaaa!!!!
Kommentit (42)
Kannattaisko soittaa se ambulanssi?
Jos vain pystyisiiin. Nousemaan ylös!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko soittaa se ambulanssi?
En soita.
Kun tätä tapahtuu nykyisin pari kertaa päivässä. Onnekssi een ole kertaakaan saanut tällaista ulkona!!!
Minulla sama. Kerran vuodessa tulee selkäkipu, kestää 1-2 päivää. Sukkaa ei saa jalkaan. Olen oppinut elämään vaivan kanssa, "puukoniskun ristiselkään" jälkeen ensimmäiset 4 tuntia ovat pahimmat. Siitä olo alkaa loivasti parantua. Nykyään kun tapahtuu, heti reilu annos kipulääkettä, vaikkapa buranaa.
Kannattaisiko mennä lääkäriin jos on noin pahoja selkäongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko mennä lääkäriin jos on noin pahoja selkäongelmia?
Minun selässäni ei ole mitään vikaa. Lähden kohta liikkeelle!!
Miksi sinulla on puhelin kädessä?
Mulla meni lapsivesi ja huusin äijää tilaamaan taksin. Tää olikin soittanut häkeen ja tilanut ambulanssin kun luuli että se on ilmanen! Kyllä näki naamasta että lanssikuskeja potutti mutta ottivat mut silti kyytiin. Kaiken lisäksi olin alasti kun vaihdoin vaatteita ja alapesin taksia odottaessa.
Jos huutaa pystyy, ei se niin kipee sit oo. Jos ääntä ei lähe ni sillo tosi kyseessä.
Entäs jos lääkäri määräisi lihasrelaksanttia ja se auttaisi nopeasti?
Onneksi puhelin oli kädessä niin pääset vauva av:hen. Niin kauan kun jaksaa kirjoittaa kommentteja, ei tarvita lääkäriä?
Onneksi oli puhelin kädessä ja vauvapalsta auki, että voi siinä lattialla pyöriessään tärkeimpään paikkaan raportoida.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos lääkäri määräisi lihasrelaksanttia ja se auttaisi nopeasti?
Onneksi puhelin oli kädessä niin pääset vauva av:hen. Niin kauan kun jaksaa kirjoittaa kommentteja, ei tarvita lääkäriä?
Ei ne kaikil auta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on puhelin kädessä?
En kai nyt muuten voi täällä AV:lla olla. Siksi. Aaa
Noidannuolessa nukuin patjalla kylpyhuoneessa. Ryömin siitä kohti vessanpönttöä. Se oli liian korkealla nousta istumaan joten ryömin suihkukaappiin ja laskin alleni.
Kipu loppui 8 Pcodilla plus 6 Buranalla päivässä. Enkä tuntenut omia poskiani enää. Hitaasti nojailemalla seiniin ja kallistamalla laskeuduin pöntölle. Ja siihen jäin.
Kyllä tämä kohta ohi menee. Olen tekemässä pikkuhiljaa jo lähtöä lenkille.