Haittaako miehiä jos nainen yli 182cm pitkä?
Jos kasvvot tosi nätit? ja muuten siro (kapeat hartiat, pinet rinnat,hoikka vyötärö, pitkät hoikat jalat)
Kommentit (47)
M190 kirjoitti:
En ole ikinä ollut parisuhteessa yli 173 senttisen naisen kanssa, eli ilmeisesti haittaa.
harmi :()
Miksi tuo haittaisi ? Naiset ovat niitä pinnallisia.
Kunpa saisinkin yli 180cm naisen. Ei haittaa vaikka olisi itseäni pidempi, jopa haluaisin sitä. Mutta ei tulitikkumaisen ohutta "siroa". Ei lihavaakaan, vaan sopivaa, ei alipainoista anorektia luu-tikkua eikä myöskään sokerivoisilmäpullaa, vaan sopivasti siltä väliltä.
Ei mua haittaa, mut sua haittaa mun lyhyys, rahattomuus ja heikko koulutustaso.
Olen 190 cm pitkä mies joten olihan tuo vaihtelua maahisiin.
Haittaa.
En halua olla naista lyhyempi. Ainnin! :D Miehillä ei saa olla kriteerejä naiselle. :D
Joo, kelpaa…
Ei, joku lyhyt mies voi mieluusti halata ja pussata lantiosi aluetta.
Ei haittaa, päin vastoin!
Olisi tosi kivan tuntuista olla pitkän naisen kanssa.
M 41 , 181 cm.
Mun yksi kaveri on yli 180 cm ja kasvoiltaan hyvin kaunis ja vartalossa ei mitään vikaa, en nyt ala analysoimaan, mutta päällepäin ok. Varmasti kiinnostaa monia miehiä vaikka ei moni välttämättä osaa tai uskalla lähestyä / tiedä miten tai usko, että onnistuu. Sanon paljon lyhyempänä naisena, useimmille kauniille naisille on kysyntää.
AP:n kuvaus on suoraan päiväunelmistani.
Ei. Mahdollisesti jopa päinvastoin.
Tuskin haittaa. Tuollaisen naisen kanssa saa takuulla komeita, pitkiä ja vahvoja poikia.
Kuulostaa upealta, pitkäsääriseltä naiselta.
Eli kyllä kelpaisi.
Joitain haittaa, joitain ei. Mitä sitä ylipäätään kyselemään, kun et kuitenkaan pysty itseäsi lyhentämään.
T. 2 senttiä pidempi nainen
En ole ikinä ollut parisuhteessa yli 173 senttisen naisen kanssa, eli ilmeisesti haittaa.