Lyhyet naiset on söpöjä
Pieni pyöreyskään ei haittaa. Sopivan muhkea peppu ja reidet näyttää hyvältä. Hoikkuus ja lihaksikkuus naisella on rumaa, vai olenko täysin väärässä?
M39
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa moni mies on lyhyt, tosin pojasta tulee lyhyt, jos molemmat vanhemmat lyhyitä.
Ei välttämättä. Mä 152cm ja mies 170cm, aikuinen poika on 180cm.
Eikä ole jonkun putkimiehen geenit vaan just meidän.
Ja testit on tehty
Lyhyt, vähän lihava mutta sentään myös lihaksiakin on ja kohtuu nätti naama. Persettä löytyy ja reisiä, tissit sitten ei olekkaan kovin isot. Kiva jos jotain miellyyttää, kun tuntuu että pitäisi olla niin laiha aina.
Lyhyt ja hoikka on hot! Hyviä rasvan paikkoja ovat reidet ja p*rse. Saa olla myös treenauksen tulosta. Pyöreys ei sovi pitkille kuin lyhyillekään naisille... Näyttää helposti plussapallomaiselta etenkin noilla lyhyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa moni mies on lyhyt, tosin pojasta tulee lyhyt, jos molemmat vanhemmat lyhyitä.
Ei välttämättä. Mä 152cm ja mies 170cm, aikuinen poika on 180cm.
Eikä ole jonkun putkimiehen geenit vaan just meidän.Ja testit on tehty
Ai isyystestit? Sä ehkä tarvitset niitä jos jaat ympäriinsä, mut ei kuulu mun tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
160 cm pituutta on oikein hyvä.
Liian pitkä. Alle 160cm kaikkein paras.
Luin että suomalaisen naisen keskipituus on jo 166/167 cm. Järkytyin. Olen alle keskipituisen naisen pituuden. Toisaalta tuntuu, että pk-seudulla naiset on jotenkin lyhyempiä kuin maalla.
Vierailija kirjoitti:
Luin että suomalaisen naisen keskipituus on jo 166/167 cm. Järkytyin. Olen alle keskipituisen naisen pituuden. Toisaalta tuntuu, että pk-seudulla naiset on jotenkin lyhyempiä kuin maalla.
Mitä ihmettä... Kyllä se on juurikin toisin päin.
Maalla ovat lyhyempiä kuin kaupungeissa ja etenkin pk-seutu on täynnä mallin mitoissa olevia honkkelinaisia. Myös muissa suurissa kaupungeissa huomannut saman ilmiön, meillä ja maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Junantuomat lappalaiset lyhyitä. Heidät kyllä erottaa etelättärestä.
Vierailija kirjoitti:
Kullakin on makunsa, eikä maku asioista voi kiistellä.
Makuasiat ovat ainoat, joista voi kiistellä. Tosiasioista kiisteleminen on vähän vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä nainen, pärjään yksin, kaupassa saa tavarat itse ylähyllyltä eikä tarvitse kiipeillä, vaatteet on kaupoissa just sopivan kokoisia, ei tarvitse kiipeillä tuolilla, kun pesee ikkunoita.
Voimaannuitko viestistäsi?
Tavallisen suomalaisen naisen koko.
Samaa mieltä, vaimo 160 cm ja just hyvän pituinen.
Jostain syystä lyhyillä naisilla on usein kauniit kasvonpiirteet, kun taas pitkillä naisilla taas jotenkin kulmikkaat mies kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei pikkunaiset toimi. Pitää olla pitkä mutta ei luuranko tikku, pitää olla reittä ja muutenkin sopivaa reheyttä. Mutta ei löysän lihavalla tavalla, ei pullasipsikaljaläski. Pitää olla semmonen nainen joka tarvittaessa karjaisee. Mutta ei kuitenkaan sellainen, joka kehuu itseään "räiskyväksi persoonaksi". Saa ja pitääkin olla kilti ja kiva ja mukava, ymmärtäinen ja ihana ja kaikkea, mielellään älykäskin, mutta ei kuitenkaan mikään ylimielinen pska. Mutta kuitenkin tilanteen vaatiessa sellainen, että sitten kun hän karjaisee niin siinä sitten muut pissii housuihinsa. Ei sillä etteikö lyhyt nainenkin tällainen voisi olla, mutta pitkä ja iso.. jotain siinä on.
Mä oon tällainen, mutta tällä hetkellä keskityn uraani, saadakseni ylennyksen.
Olen 170 cm pitkä nainen, pärjään yksin, kaupassa saa tavarat itse ylähyllyltä eikä tarvitse kiipeillä, vaatteet on kaupoissa just sopivan kokoisia, ei tarvitse kiipeillä tuolilla, kun pesee ikkunoita.