Lyhyet naiset on söpöjä
Pieni pyöreyskään ei haittaa. Sopivan muhkea peppu ja reidet näyttää hyvältä. Hoikkuus ja lihaksikkuus naisella on rumaa, vai olenko täysin väärässä?
M39
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kullakin on makunsa, eikä maku asioista voi kiistellä.
Väärin. Makuasioista voi kiistellä, faktoista ei.
Ja kunnon tuhero se olla pitää! Pillukarvat rehottakoot joka suuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*ovat söpöjä
Kielipoliisi heti kärkeen :D
N20
Tietysti!
1) Jumalisuus
2) Puhtaus
3) Oikeakielisyys
Vierailija kirjoitti:
Ja kunnon tuhero se olla pitää! Pillukarvat rehottakoot joka suuntaan!
Hohhoijaa. Eikö nämä asiat käsitelty jo eilisiltana :D
Olen 155 cm ja 55 kg eli pientä pyöreyttä löytyy ja nimenomaan reisistä ja perseestä. Kauniiksi kehutut kasvotkin. Nyt löyty markkinat! Äh, olen jo 40+ eli ne saumat menikin sitten siinä. Vui kehveli sentään.
No jaa. Victoria's Secret kolahtaa paremmin.
Mulle ei pikkunaiset toimi. Pitää olla pitkä mutta ei luuranko tikku, pitää olla reittä ja muutenkin sopivaa reheyttä. Mutta ei löysän lihavalla tavalla, ei pullasipsikaljaläski. Pitää olla semmonen nainen joka tarvittaessa karjaisee. Mutta ei kuitenkaan sellainen, joka kehuu itseään "räiskyväksi persoonaksi". Saa ja pitääkin olla kilti ja kiva ja mukava, ymmärtäinen ja ihana ja kaikkea, mielellään älykäskin, mutta ei kuitenkaan mikään ylimielinen pska. Mutta kuitenkin tilanteen vaatiessa sellainen, että sitten kun hän karjaisee niin siinä sitten muut pissii housuihinsa. Ei sillä etteikö lyhyt nainenkin tällainen voisi olla, mutta pitkä ja iso.. jotain siinä on.
Kiitos ihanat miehet! Täällä yksi tälläinen pyörylä :D 162/56....eli en ihan langan laihakaan sentään ole vaan pehmeyttä löytyy hieman kropassa. Minä kun olen ymmärtänyt että pidemmät ja sorjat kaunokaiset ovat miesten mieleen, joten kyllä piristi kuulla että jotkut miehet viehättyvät lyhyydestäni. Ex kutsui minua taskuraketiksi. Toivottavasti sinkkumarkkinoilta löytyy vielä joku mies joka pitää minua söpönä....
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei pikkunaiset toimi. Pitää olla pitkä mutta ei luuranko tikku, pitää olla reittä ja muutenkin sopivaa reheyttä. Mutta ei löysän lihavalla tavalla, ei pullasipsikaljaläski. Pitää olla semmonen nainen joka tarvittaessa karjaisee. Mutta ei kuitenkaan sellainen, joka kehuu itseään "räiskyväksi persoonaksi". Saa ja pitääkin olla kilti ja kiva ja mukava, ymmärtäinen ja ihana ja kaikkea, mielellään älykäskin, mutta ei kuitenkaan mikään ylimielinen pska. Mutta kuitenkin tilanteen vaatiessa sellainen, että sitten kun hän karjaisee niin siinä sitten muut pissii housuihinsa. Ei sillä etteikö lyhyt nainenkin tällainen voisi olla, mutta pitkä ja iso.. jotain siinä on.
Minun kristallipalloni näyttää… että olet sinkku!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanat miehet! Täällä yksi tälläinen pyörylä :D 162/56....eli en ihan langan laihakaan sentään ole vaan pehmeyttä löytyy hieman kropassa. Minä kun olen ymmärtänyt että pidemmät ja sorjat kaunokaiset ovat miesten mieleen, joten kyllä piristi kuulla että jotkut miehet viehättyvät lyhyydestäni. Ex kutsui minua taskuraketiksi. Toivottavasti sinkkumarkkinoilta löytyy vielä joku mies joka pitää minua söpönä....
Taskuraketit ovat parhaita!
Suomessa moni mies on lyhyt, tosin pojasta tulee lyhyt, jos molemmat vanhemmat lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihanalta 😘
M38
No voi kiitos, nytpä tuli kiva keskusteluketju vastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Olet suosittu, jos olet alle 24-vuotias
En pidä slaavilaisesta 182cm ja 10cm korot päälle-mallisista riukumalleista yhtään. Sopivasti pehmeyttä ja pyöreyttä on juuri hyvä. Semmoinen taskuraketti juuri.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole lyhyt etkä pyörylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kristallipalloni näyttää… että olet sinkku!
Kristallipallosi taitaa olla rikki :/
Vierailija kirjoitti:
Suomessa moni mies on lyhyt, tosin pojasta tulee lyhyt, jos molemmat vanhemmat lyhyitä.
Ei välttämättä. Mä 152cm ja mies 170cm, aikuinen poika on 180cm.
Eikä ole jonkun putkimiehen geenit vaan just meidän.
Lyhyet normaalirakenteiset tavalliset naiset ovat pop. Fitness-goljatti on turnoff.