Miksi koululääkärit eivät uusi enää e-pillerireseptejä?
Olen kohta syönyt kaksi vuotta pillereitä. Viime vuonna koululääkäri uusi mulle reseptin, mutta viime kuussa kuulin sitten, ettei koululääkärit enää uusi reseptejä. Siitä ei voi johtua, että olisi liian pitkä papakokeesta, kun se on voimassa viisi vuotta. Näin ainakin neuvolasta sanottiin, kun varasin sinne ajan.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:13"] koululääkäri? Oletko peruskoulussa vielä?
[/quote]
Ammattikoulussa.
Miten e-pilleri liittyy koulunkäyntiin?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:27"]Miten e-pilleri liittyy koulunkäyntiin?
[/quote]
Ei liity koulunkäyntiin. Mutta ennen ne vielä uusi tuollaisia reseptejä.
kyllä mulla ainakin uusi pari viikkoa sitten e-pilleri reseptin :o
tosin oon aikuisopiskelija ja kävin terkkarilla, joka laittoi meidän koulun lääkärille reseptin uusimispyynnön ja hän uusi sen.
jännää jos ei uusi :O
Meillä terkkari nimenomaan sanoi ekana koulupäivänä, että ehkäisyasiat jne kuuluu myös koulun terveydenhuollolle! lukiossakin uusi mulla aina pilleri reseptin.
Meidän koulun esitteessäkin mainitaan, että kuuluu koulun terveyshuollon piiriin myös ehkäisyasiat!
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:44"]kyllä mulla ainakin uusi pari viikkoa sitten e-pilleri reseptin :o
tosin oon aikuisopiskelija ja kävin terkkarilla, joka laittoi meidän koulun lääkärille reseptin uusimispyynnön ja hän uusi sen.
jännää jos ei uusi :O
[/quote]
Joo ei kuulemma uusi. :/ olis ollu nii paljo helpompaa, ettei tarttis koulusta ottaa poissaoloja.
koululääkäri? Oletko peruskoulussa vielä?