Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikaansaamaton mies :(

Vierailija
10.09.2014 |

Aikaansaamaton insinööriopiskelijamieheni tekee minut hulluksi. Suurin osa käytännön asioista jää minun mietittäväkseni ja tehtäväksi. Nytkin ostimme auton ja pitäisi sopia autoon liittyvistä käytännön asioista eli polttoainesopimuksista, vakuutuksista ja lisäosista, ja mies haluaa keskustella kanssani ENERGIATEKNIIKASTA VIIME VUOSIKYMMENELLÄ! Liittymättä siis autoon mitenkään. Jos asia tehtäisiin miehen ehdoilla, kävisi niin että vakuutukset hankittaisiin myöhässä ja sitten alettaisiin ihmetellä jossain vaiheessa että hei olisko ne talvirenkaat ollu kivat yms viime tingassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida itsekään olla penaalin terävin kynä. Autoa ei saa rekisteröityä, ellei vakuutus ole voimassa. Polttoainesopimus toimii ad hoc periaatteella, eli kun tankki on melkein tyhjä on viisainta käydä tankkaamassa. Talvirenkaat tulevat yleensä auton mukana, ja ihan justiin kahden kuukauden kuluttua niitäkin saattaa tarvita.

Vierailija
2/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti ihan pihalla koska tämä on eka autoni, mutta asiaa ei auta se, ettei miehen kanssa meinaa saada käytännön asioita sovittua kun sen pää leijailee aina jossain pilvissä ja teorioissa, ja mies istuu onnellisena vaikka paskan keskellä jos minä en siivoa/ruoki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies. :) Kiltti ja teoreettinen, mutta tekee kun pyydän sentään. Minä hoidan käytännön asiat, liittymät, sopimukset, vakuutukset, auton. Hän on hyvä muissa asioissa. Kaikissa niissä, joiden kanssa mulla menee hermot. Eli laitteitten ja vehkeitten käyttäminen, korjaaminen, kaikki pieni värkkääminen ja nysvääminen. Tykkää kun saa rauhassa näperrellä ja minulle sopii loistavasti. Mieti sinäkin ap että missä sinun miehesi on hyvä. Ehkä se auttaa.

Vierailija
4/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:03"]

Mulla on samanlainen mies. :) Kiltti ja teoreettinen, mutta tekee kun pyydän sentään. Minä hoidan käytännön asiat, liittymät, sopimukset, vakuutukset, auton. Hän on hyvä muissa asioissa. Kaikissa niissä, joiden kanssa mulla menee hermot. Eli laitteitten ja vehkeitten käyttäminen, korjaaminen, kaikki pieni värkkääminen ja nysvääminen. Tykkää kun saa rauhassa näperrellä ja minulle sopii loistavasti. Mieti sinäkin ap että missä sinun miehesi on hyvä. Ehkä se auttaa.

[/quote]

Niin. Se osaa panna ja lapsia se osaa tehdä. Iso peniskin löytyy ja on joskus romanttinen. Kai se ruokkimisen ja paapomisen arvoinen jatkossakin on..

ap

Vierailija
5/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetin polttoainesopimuksista ja lisäosista? Ja ilman vakuutustahan autoa ei saa rekisteriin eli ainakin pakollinen liikennevakuutus siis jo löytyy.

Niin ja siis itsehän olet miehesi valinnut että mitäs jos lopettaisit valittamisen ainakin julkisesti!