Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS virtsatietulehdus.

Vierailija
17.08.2021 |

kirvelee.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut karpalokapseleita? Niistä moni saanut avun ja tulehdukset loppuneet kokonaan. 

Vierailija
2/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän käytä hormonaalista ehkäisyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkäri määrää Hiprexiä estolääkkeeksi?

Vierailija
4/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ensiavuksi litra tai kaksi karpalomehua, syö puolukkaa, ota c-vitamiinia, jos sattuu ihan kauheasti niin särkylääke ja joku lämpötyyny jalkojen väliin, itse keitän vettä ja annan mukin lämmetä, heitän veden pois ja laitan mukin jalkojen väliin, vaatteiden päälle lämmittämään, helpottaa kirvelyä.

Vierailija
5/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hoitamaan se itse. Onnistuu jos tulehdus on alkuvaiheessa. Ei enää sitten jos on jo pitkällä.

Vettä todella paljon, karplokapseleita viisinkertaisella annostuksella (10 päivässä jaoteltuna pitkin päivää), jättiannokset c vitaminiinia ( 4 x 500mg jaettuna neljästi päivässä).

Tätä jatkat 3-4pv ja tulehdus hiipuu.

Vierailija
6/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä, ruokavalio… karpalot ja puolukat… Jotkut ruoat aiheuttaa itselleni ainakin kipua ja etenkin nestevajaus.

Vierailija
7/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia hygienia ja kerran vielä hygienia, siitä ei saa lipsua.

Vierailija
8/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan syö sokeria, tai vehnää.

Mulla krooninen ja paras apu inkivääristä keitetty juoma, tai valkosipulin kynsi suoraan ytimeen 🙏

Vähän ällötti kun tuon neuvon sain, mut epätoivoisena kokeilin ja se todellakin toimii 😆

Karpalot sun muut ei mulla ainakaan auta yhtään mitään.

Vierailija
9/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti VTI on yksi seksitaudeista. Bakteerit sitä aiheuttamaan kulkeutuu usein omasta peräaukosta. Miten, sitä voi kukin tykönään miettiä.

Vierailija
10/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinia jytkynä (pari kolme kertaa 1000 mg tabletti huiviin), jos on alkuvaiheessa. Lisäksi voit penslata virtsaputken suuta kirvelemättömällä desinfiointiliuoksella. Jos tulehdus on kunnolla päällä niin heti antibiootit!

Vierailija
11/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla krooninen ja paras apu inkivääristä keitetty juoma, tai valkosipulin kynsi suoraan ytimeen 🙏

Vähän ällötti kun tuon neuvon sain, mut epätoivoisena kokeilin ja se todellakin toimii 😆

Paras apu tulee käymällä lääkärissä, miksi sitä ei kukaan ehdota?

Vierailija
12/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Oireet tulee nopeesti ja niin voimakkaana, että pakko saada antibioottia nopeasti.

Koitin myös ruokavaliota ennaltsehkäisyyn ja sain järkyttävän närästyksen...

Vierailija
13/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti VTI on yksi seksitaudeista. Bakteerit sitä aiheuttamaan kulkeutuu usein omasta peräaukosta. Miten, sitä voi kukin tykönään miettiä.

Näinpä. Kun lopettaa seksin harrastamisen loppuvat tulehduksetkin. Ihan parasta.

Vierailija
14/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on chatti-lääkäri ja apteekki kilometrin päässä, saa avun parhaimmillaan vartin päästä. Kipu lakkaa ekan antibiootin ottamisen jälkeen kahdessa tunnissa.

Vierailija
15/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä pari kolme litraa päivässä että rakko huuhtoutuu. C-vitamiinia paljon joka päivä. Ihan turhaa syödä antibiootteja kun voi itse hoitaa sen ruokavaliolla tai paremminkin estää tulehduksen tulemisen.

Vierailija
16/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti niistä Tinder-treffeistä mistä sulle valehdeltiin.

Get over it!

Vierailija
17/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele hoitamaan se itse. Onnistuu jos tulehdus on alkuvaiheessa. Ei enää sitten jos on jo pitkällä.

Vettä todella paljon, karplokapseleita viisinkertaisella annostuksella (10 päivässä jaoteltuna pitkin päivää), jättiannokset c vitaminiinia ( 4 x 500mg jaettuna neljästi päivässä).

Tätä jatkat 3-4pv ja tulehdus hiipuu.

Tai tulehdus nousee munuaisiin.

Vierailija
18/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tunget valkosipulinkynnen virtsatiehyeisiin?

Vierailija
19/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitauti niistä Tinder-treffeistä mistä sulle valehdeltiin.

Get over it!

(En ole Tinderissä.)

Mikäs bakteeri se sulla sitten kystiitin aiheuttaa? Kukaan ei vaan ääneen sano sitä, että kunnon panolla epähygieenisesti sen pissataudin saa. On olemassa jopa termi honeymoon kystiitti. Googlaa se!

Vierailija
20/41 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli aina VTI seksin jälkeen, ja VTI:n estolääkitys taas aiheutti hiivan.

Erosin miehestä eikä sen jälkeen ole kenenkään muun seurustelukumppanin kanssa tullut VTI oireita. Oli siis (fyysisestikin) sopimaton mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme