Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin 2 luokkalainen hoitoon

Niisku
17.08.2021 |

Hei
Osaako kukaan neuvoa, että mistä saan kotiin hoitajan esim syysloman ajaksi 8 vuotiaalle lapselle. Teen pelkkää aamuvuoroa. Hänellä olisi kyllä kotona fiksu vanhempi sisarus. Ja vanhempi sisarus tietää mihin pitää mennä, tai mitä mitää tehdä jos hätä tulee. Minulla ei ole minkäänlaista tukiverkostoa. Eli olen kirjaimellisesti yksinhuoltaja. Hoitajaa ei ole vara palkata, eikä minulla ketään luotettavaa olisikaan. Eli ehdotuksia mitö teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini on jättänyt työvuorojensa ajaksi 2 lasta keskenään kotiin esim lapsien kesäloman aikana. Lapset oli tuolloin 7v ja 15v

Vierailija
2/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikkipuistoon pääsee hoitoon eka ja tokaluokkalaiset syyslomalla. Ruokamaksulla, saavat keittolounaan ja välipalan, alle 10e päivä oli viime vuonna. kl 8-16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille, miten ihminen päätyy tilanteeseen, jossa ei ole missään tekemisissä sukulaisten, ystävien, naapureiden tai edes työkavereiden kanssa. Minua kiehtoo ihan valtavasti se, että juuri kaltaisesi ihmiset sikiävät neitseellisesti ja sitten ovat ihmeissään, että mitäs nyt, ei ole rahaa eikä ole mistään apua saatavilla.

Vierailija
4/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsi oli kesäloman? Tai edellisen syys- ja hiihtoloman? Vai onko aloittanut koulun vasta nyt?

Vierailija
5/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän sen vastauksen tarjosit, eli se vanhempi sisarus katsoo vähän perään. Maksat vähän vaivanpalkkaa niin ei katkeroidu.

Vierailija
6/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille, miten ihminen päätyy tilanteeseen, jossa ei ole missään tekemisissä sukulaisten, ystävien, naapureiden tai edes työkavereiden kanssa. Minua kiehtoo ihan valtavasti se, että juuri kaltaisesi ihmiset sikiävät neitseellisesti ja sitten ovat ihmeissään, että mitäs nyt, ei ole rahaa eikä ole mistään apua saatavilla.

En ole ap, mutta minä taas ihmettelen, miten joku voi tosissaan kysyä tuollaista. Omista sukulaisistani lähimmät asuvat 150 km päässä, ja kaikki täysi-ikäiset sukulaiseni ovat työelämässä. Työkaverit ovat töissä tietenkin samassa paikassa kuin olen itsekin, samaan aikaan. Ystäviä ja naapureita on, mutta ei heissä ole ketään sellaista, joka tulisi jonkun loman ajaksi lapsiani hoitamaan. Heillä on omat työt, erilaiset työvuorot, omat lapset ja omat velvoitteet ja kiireet. 

Vierailija
7/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi iltapäiväkerhossa? Siellä olisi varmaan toimintaa myös syyslomalla?

Vierailija
8/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi. Ihan on sama tilanne itselläni. Lasten isä on luuseri juoppo, niin ei hirveästi ole lasten elämässä.

Kait se on yritettävä kokeilla, että lapset on keskenään itse. Jos ei palkaton vapaa tule kysymykseen.. Ja siis aloitan työt nyt syyskuussa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän