Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on menneisyydessä väkivaltainen

Vierailija
09.09.2014 |

parisuhde -koska kertoa siitä uudelle kumppanille? Vai tarvitseeeko sitä edes kertoa? Mua hävettää koko asia, enkä ole enää sama ihminen kuin tuon suhteen aikoihin.

Lisäksi tuo suhde ei ollut mikä tahansa väkivaltainen suhde, vaan ihan suoranainen helvetti sillä mies oli psykopaatti (ihan diagnosoitukin myöhemmin). Parisuhteesssa mies käytti muhun kaikkea mahdollista väkivaltaa, henkistä, fyysistä, seksuaaalista, taloudellista jne. Pakenin lopulta suhteesta kun mies ilmoitti päivän jolloin tulee ampumaan minulta aivot pihalle...

Asiasta kuitenkin vuosia aikaa ja olen päässyt siitä itse ylitse. Mietin tässä nyt vain, että kuinka paljon tuosta kannattaa kenellekään kertoa ja missä vaiheessa? Kannattaako kertoa mitään? En halua, että minusta aletaan ajattelemaan että olisin jotenkin vajaaälyinen tms kun olen tuollaista paskaa aikoinani kestänyt. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tuo millään tavalla nykypäivään tai käyttäytymiseesi/tuntemuksiisi? Jos ei, ei sitä tarvitse erikseen puida, ellet itse halua. Silloinkin liika avautuminen tosin voi jonkun säikäyttää, eli mieti kelle puhut. Ja ihnisillä on tapana juoruta, eli jos et halua ottaa riskiä että kaikki tietää, kannattaa valita tarkkaan sanansa ja ihminen jolle ne osoittaa. Jos joskus tulee puhetta, voi mainita tietenkin, ei siitä menneisyydestä mitään mörköä tarvitse enempää muodostaa.

Vierailija
2/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauheasti vaikuta mun käytökseen enää, kai. Mutta en pysty sivuuttamaan suhdetta kokonaan sillä suhteesta syntyi yksi lapsi jonka yh nyt siis olen. Mies ei ole enää elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset voisi kertoa? Ihme säätämistä nämä parisuhteet teillä kun pitää muilta kysyä mistä puhua ja mistä ei.. mietitkö samaa kun tapaat uuden ystävän? Ja jos mies ei kestä kuulla sinyn menneisyydestä niin onko hän oikeasti kiinnostunut? Kuitenkaan, se et ole sinä joka on hölmöillyt niin MIKÄ PERKELE ON ONGELMA?

Vierailija
4/4 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoolainen haisee tänne asti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi