Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia isosta laihdutusurakasta?

Vierailija
17.08.2021 |

Olen reilusti ylipainoinen, BMI 40 ja painoa pitäisi pudottaa terveyssyistä. Tiedän todella paljon siitä miten olisi terveellistä syödä, mutta päädyn aina syömään tunteitani pois ja sorrun nopeasti takaisin epäterveellisiin tapoihin. Onko teillä jakaa kokemuksia laihdutuksesta ylipainoisena, miten onnistuitte/olette yrittäneet laihduttaa, kamppailetteko edelleen tunnesyömisen kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen laihduttanut 30 kg, nyt kolmatta kertaa, toivottavasti viimeistä. Kamppailen joka päivä.

Vierailija
2/3 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen laihduttanut 30 kg, nyt kolmatta kertaa, toivottavasti viimeistä. Kamppailen joka päivä.

Koitko sinäkin että ns. normaali syöminen joka pitää painoa kurissa tuntuu siltä että joka päivä joutuu monta kertaa kieltämään itseltään jotain, vai onko sinulla ollut kausia kun paino on pysynyt enempiä miettimättä kurissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitko sinäkin että ns. normaali syöminen joka pitää painoa kurissa tuntuu siltä että joka päivä joutuu monta kertaa kieltämään itseltään jotain, vai onko sinulla ollut kausia kun paino on pysynyt enempiä miettimättä kurissa?

Mulla on todella tiukka ruokavalio, josta en voi lipsua yhtään, mietin ruokaa koko ajan. Jos sorrun kerrankin, se lähtee heti käsistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi