Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka aloit nuorena seurustelemaan vanhemman miehen kanssa

Vierailija
09.09.2014 |

siis niin että olit alle 25 vuotta ja mies oli ainakin 5 tai jopa 10 v vanhempi; oliko miehen korkeampi ikä mielestäsi cool juttu vai oliko se ennemminkin asia, joka tuntui nololta kertoa kavereille? Epäilyttikö lähteä suhteeseen ikäeron vuoksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin 15-16-vuotiaana seurustelemaan 23-vuotiaan miehen kanssa. Oli mahtavaa, kun oli "mies" eikä mikään pikkupoika. Seurustelimme yli kolme vuotta, mutta erosimme miehen väkivaltaisuuden ja mustasukkaisuuden vuoksi. 18-vuotiaana eron jälkeen rakastuin 44-vuotiaaseen mieheen. Suhde oli ihana ja henkevä. Tulimme loistavasti juttuun, keskustelut olivat syvällisiä ja seksi mahtavaa. Suhde kuitenkin kärsi, kun minun oli vaikeaa puhua ja suhtautua asiaan puhuessani vanhemmille ja sukuilaisille. Asia oli hieman tulenarka, kun mies oli isäni lapsuudenystävä. Eropäätös johtui pääasiassa välimatkasta. Nyt itselläni vain 4 vuotta vanhempi mies.

Vierailija
22/23 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 21:28"]

Olin 18-vuotiaana harjoittelijana eräässä työpaikassa. Viikon oltuani tuossa työpaikassa, palkattiin sinne eräs itseäni vanhempi mieshenkilö. Työaikamme menivät ristiin: kun minä lopetin kello 14, saapui hän töihin. Jok'ikinen kerta tultiin toisiamme vastaan portaissa (työpaikka 2.kerroksessa) ja moikkasimme. Muutaman viikon kuluttua meitä alkoi huvittamaan tämä kun niin täsmällisesti melko lailla samassa kohtaan kohtasimme, ja aloimme nauraa tälle. Siitä sitten jotenkin alettiin tutustua paremmin toisiimme, aloimme nähdä vapaa-ajalla. Kerran sitten tuli jotenkin esille toistemme iät ja molemmille tuli melkoisena yllätyksenä ikäeromme: lähes 20 vuotta. Hän ei näyttänyt 37-vuotiaalta, enkä minä kuulema vaikuttanut 18-vuotiaalta. Mietin jonkin aikaa asiaa, pitäisikö unohtaa koko asia IÄN takia. No ei. Onneksi tajusimme sen olevan sivuseikka. Muuten meillä ei nyt olisi kaksi ihanaa lasta, ihanaa yhteistä kotia yms. Tapaamisestamme on nyt reilut 6 vuotta.

[/quote]

ihana tarina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16, mies 23. Miestä ehkä häiritsi enemmän. Olimme yhdessä 12 vuotta ja yhden lapsen verran.