Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kosteus

Vierailija
09.09.2014 |

Seksielämä alkaa pian uuden kumppanin kanssa, ainakin toivottavasti.
Kuinka kertoa kumppanille etukäteen, vai kertoakko edes että kostuu helposti ja todella märäksi?
Olen hänen seurassaan aina todella kostea kun oleillaan yhdessä ja joudun pitämään pikkuhousunsuojaa sen takia muuten on päällyshousutkin märät, mietin mitä mies mahtaa ajatella jos näkee suojan pikkuhousuissani riisuuntuessa?
Itseä tämä on aina hävettänyt ja haitannut.                                                                                   Seksissä ei siis varsinaista haittaa ole, mitä nyt välillä lipsahtelee ulos jos ei niin iso satu kumppanilla olemaan.
Miehiä tämä ei kuulemma haittaa, ja tässä tapauksessa seksin suhteen tuskin kun kaverilla on melko iso.
Murehdinko turhia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nolostella moista luonnollista asiaa, mun mielestä maailman ihaninta kun nainen on kunnolla kostunut ennen petipuuhia. Sattus vaan useimmin kohdalle märkiä naisia.

Vierailija
2/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen märät pikkuhousut ja jo tieto niistä saavat miehen huulille aina hymyn, ihan aina! Suojaa vaan pöksyyn ja tippasen ennen toimintaa vessakäynti. Jos ei ehdi, niin vetelet pikkarit itse pois jalasta ja tuikkaat ne muiden vaatteiden alle. Ja kenenkään ei todellakaan tarvitse mukanaan kantaa jotakin pyyhettä niinkuin 9 todella nolosti ehdotteli. Pikkuhousunsuoja on hyvä olla pöksyissä myös ilman kortsua touhutessa, mielummin sen vaihtaa kuin pitää spermaisia pikkuhousuja jalassaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:15"] 

Seksielämä alkaa pian uuden kumppanin kanssa, ainakin toivottavasti.
Kuinka kertoa kumppanille etukäteen, vai kertoakko edes että kostuu helposti ja todella märäksi?
Olen hänen seurassaan aina todella kostea kun oleillaan yhdessä ja joudun pitämään pikkuhousunsuojaa sen takia muuten on päällyshousutkin märät, mietin mitä mies mahtaa ajatella jos näkee suojan pikkuhousuissani riisuuntuessa?
Itseä tämä on aina hävettänyt ja haitannut.                                                                                   Seksissä ei siis varsinaista haittaa ole, mitä nyt välillä lipsahtelee ulos jos ei niin iso satu kumppanilla olemaan.
Miehiä tämä ei kuulemma haittaa, ja tässä tapauksessa seksin suhteen tuskin kun kaverilla on melko iso.
Murehdinko turhia?

[/quote]

Kyllä sellainen asia on kuin liian kostea. Jos nainen on valtavan kostea, kalu lipsuu eikä pysy sisällä (eikä minulla ole edes pieni, tykkään vain tehdä sillä muutakin kuin nylpyttää lähes huomaamatonta liikettä edestakaisin). Ja jos kalu ei pysy sisällä, voit kuvitella, että pillu ei myöskään tunnu juuri missään. Miehet ovat toki hienovaraisia eivätkä halua pahoittaa mieltäsi totuudella, mutta kun sen nyt halusit kuulla, näin se vain on.

Pikkuhousunsuoja on aina ällöttävä, tämän syyn vuoksi ehkä vielä ällöttävämpi kuin kuukautisten vuoksi.

Voisitko pitää sängyssä pyyhettä ja pyyhkiä välillä liian kosteuden pois?

Vierailija
4/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies kiihottuu ajatuksesta, että tulet helposti märäksi. Mutta kerro myös hänelle, että se märkyys voi joskus aiheuttaa sinulla tunto-ongelmia, eikä se siis ole yhtään miehestä kiinni.

Vierailija
5/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:30"]Kyllä sellainen asia on kuin liian kostea. Jos nainen on valtavan kostea, kalu lipsuu eikä pysy sisällä (eikä minulla ole edes pieni, tykkään vain tehdä sillä muutakin kuin nylpyttää lähes huomaamatonta liikettä edestakaisin). Ja jos kalu ei pysy sisällä, voit kuvitella, että pillu ei myöskään tunnu juuri missään. Miehet ovat toki hienovaraisia eivätkä halua pahoittaa mieltäsi totuudella, mutta kun sen nyt halusit kuulla, näin se vain on. 

[/quote]

Jos on tarpeeksi iso, ei lipsu. Eikä ole muuten lipsunut ulos keskikokoisillakaan :) 

Mä itse tulen todella märäksi ja miehet joutuu aina hidastamaan, koska oon niin tiukka että tulisivat aivan liian nopeasti jos normitahdilla vetelis. 

Mutta kaipa sullekin tuli tästä nyt hyvä mieli, kun yrität tehdä täällä naisille pahan mielen omasta erityisestä piirteestä. Musta miehet pikemminkin rakastaa sitä kun nainen on litimärkä ;D

Vierailija
6/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taas heitä, jotka eivät kostu oikein millään niillä "luonnon tarkoittamilla" nesteillä. Kiihotun kyllä, mutta ihan teinistä asti olen kokenut tarvitsevani jotain lisäliukastetta. Teininä niitä ei ollut kun ei asioista juuri puhuttu ja en osannut mihinkään seksikauppoihin mennä sellaisia etsimään. Mutta nykyisin ihan perusyhdynnässäkin vetäisen mieheni kaluun kunnon satsin liukkaria ennen kuin ollaan sisään tulossa. Ei se ole mikään negatiivinen juttu. Päinvastoin. Molemmilla on sen jälkeen kivempaa.

Vierailija
7/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tota on jännittää... kyllä se mies sen huomaa itsekin ja luultavasti tykkää siitä vaan positiivista kun tietää sinun olevan kiimainen ;o)

Vierailija
8/17 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupöksyt voi kostua läpimäriks jos on vaan kiihhottava tilanne kyseessä, jo pelkästään kiinnostavan miehen kanssa jutellessa kostun niin paljon, että pikkuhousunsuojalle on käyttöä. Jos suojausta ei ole, on alushousut ihan märät ja se näkyy kohta päällihousuissakin. Kostun mielestäni ihan liikaa ja liian herkästi. Nolostuttaa. Yleensä mun on pakko jossain vaiheessa esim. baarissa ollessa käydä vessassa vaihtamassa litimärkä pikkuhousunsuoja kuivaan ettei ala tulvimaan, vaikka ei muuta asiaa vessaan oiskaan .

Vierailija
9/17 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 15:10"]

Pikkupöksyt voi kostua läpimäriks jos on vaan kiihhottava tilanne kyseessä, jo pelkästään kiinnostavan miehen kanssa jutellessa kostun niin paljon, että pikkuhousunsuojalle on käyttöä. Jos suojausta ei ole, on alushousut ihan märät ja se näkyy kohta päällihousuissakin. Kostun mielestäni ihan liikaa ja liian herkästi. Nolostuttaa. Yleensä mun on pakko jossain vaiheessa esim. baarissa ollessa käydä vessassa vaihtamassa litimärkä pikkuhousunsuoja kuivaan ettei ala tulvimaan, vaikka ei muuta asiaa vessaan oiskaan .

[/quote]Oletko varma ettet pissi housuihisi...? Kannattaisiko ihan varmuuden vuoksi treenata vähän lantionpohjalihaksia?

Vierailija
10/17 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 15:10"]

[/quote]Oletko varma ettet pissi housuihisi...? Kannattaisiko ihan varmuuden vuoksi treenata vähän lantionpohjalihaksia?

[/quote]

Tää on just sitä, kun 'normaalisti' kostuvat kuvittelee, ettei tuollainen kostuminen ole mahdollista. Kyllä se vaan on. Etenkin ovulaation aikaan ei ole mitenkään mahdotonta, että jos tuollainen tilanne tulee ja on kiihottava tilanne pitkän aikaa päällä eikä vessaan pääse, niin housuistahan se lopulta läpi tulee. Ja kyse ei ole todellakaan mistään pissasta eikä lantionpohjanlihakset asiaan mitenkään liity.

Vierailija
11/17 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Aina käy niin, että olen jo valmiiksi tosi kostea. Parempi kai tämä vaihtoehto kuin se, ettei kostu millään. Mies ei ole ainakaan valittanut.

Vierailija
12/17 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kertoa. Mene vessaan juuri ennen h-hetkeä ja ota suoja pois.

t. samasta "ongelmasta" kärsivä =D Kyllä vituttaa kun pikkarit aina märkinä kuuman miehen kanssa jo paljon ennen itse seksiä, hehe.

Vierailija
13/17 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Olen läpeensä märkä, jos olen kiihottuneessa tilassa ja todellakin pelkkä ajatus seksistä voi saada mut todella märäksi, jos mies on oikea. 

Vierailija
14/17 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse yhtään hävetä. Minun mielestäni tuo on suloista ja kiihottavaa. :) T. eräs mies

Vierailija
15/17 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese alapää ennen seksiä. Housuissa muhinut muovivaippa haiskahtaa pillussa.

Vierailija
16/17 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yksikään mies pahastuu tiedosta, että saa naisen läpimäräksi :) Joten en keksi mitään syytä miksi et halutessasi voisi asiasta mainita. Toi vessassa käynti ja suojan poisto ennen kun tilanne käy todella kuumaksi on hyvä. Pikkuhousunsuoja ei ole asia mihin itse ainakaan haluaisin miehen käden törmäävän sujahtaessaan pöksyihin.

Itse käyttäisin asiaa hyväkseni nostamaan miehen egoa vaikka itseä asia saattaisi nolostuttaa jos tosi märkä on. Ei tartte kertoa, että niin käy jokaisen kuuman miehen kanssa, vaan että "juuri sinä" saat mut kostumaan ihan hulluna ;)

Vierailija
17/17 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ihan sama juttu aina on oltava suoja housuissa jos on tiedossa kiihottavia tilanteita! Muuten pyrin olemaan ilman suojia koska ne hautoo ja pesu pois ottaessa ihan välttämätön muuten haiskahtaa epämiellyttävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän