Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelenko liian hotisti?

Vierailija
09.09.2014 |

Olen 35+. Yksi tyttö  25v mietiskeli, miksi ei kelpaa sinkkuna kellekään. Minulla hieman erilainen ongelma:

Olen aina kelvannut ja poikaystävät ovat olleet ihania, fiksuja, lahjakkaita miehiä. Paitsi yksi tosi Scandinavian Hunk, ei uraa.

Oon ollu aina pitkä ja viikinkimallinen, en siro

a. ujo, mutta eläväinen ja iloinen b.miehet ovat saaneet hoitaa metsästyksen c. muutama todellinen pelimies, mutta hyvissä väleissä ollaan d. minut on hurmattu, on lähetelty ruusuja, vannottu rakkautta todella hienoilla tavoilla ja viety ulkomaanmatkoille, rakastuttu ensisilmäyksellä. Elämäni on ollut oikeastaan todella hyvä miesten suhteen!

Niin, mutta nyt kun oon viettänyt jonkun aikaa ilman miestä avioeroni jälkeen, pyörii mielessäni ****. Deiteille minua veisi vain kädestäpitelijät, jotka kyllä soittelevat vuodenkin jälkeen perään. Muuten ois ollut ihan potentiaaleja, mutta ystäviksi on jäänyt kun ei oo tullut ilotulitteista fiilistä siitä kädestä pitämisestä. 

Minä haluan toimintaa! Nuorena en ikinä ajatellut hyppääväni nopeasti asiaan, nykyisin en jaksa enää mitään filosofointeja vaan hot dates asap.

terveisin peruskiltti, mutta kuum/a/(oittunut)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että onko täällä muitakin naisia, jotka ovat suoraa toimintaa haluavia. Vai oonko liian seksihullu?

Vierailija
2/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasi kirjoittaa on jotenkin outo, etenkin 35-vuotiaaksi. Oletkohan nainen sittenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päässyt rupsahtamaan? Olet lisääntynyt?

Olet ylpeä ja itsekeskeinen?

Olet koppava?

Luulis löytyvän jos et ole mitään edellä kysymääni. Sillä välin me luuserit taviksen ulkonäöllä odotellaan että miehet havahtuisi.

Vierailija
4/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 hihi

Vierailija
5/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4# vientiä on, miehet ihania ja fiksuja mutta liian ujoja

Vierailija
6/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS #3 Mitä 35 - v sitten muka ajattelee? Mä oon aina ajatellu omia latujani. En ees kato tv:tä, pysyy ajatukset omina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi