Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno ja oksetus

Vierailija
09.09.2014 |

Olemme mieheni kanssa nyt viime kierron yrittäneet lasta ja sieltähän se vuoto tuli, mutta kuitenkin hyvin erilaisena kuin ennen. Tässä nyt sitten mennään vuotojen viimeistä päivää ja tuli mieleeni että olisiko kuitenkin ollut keskenmeno, koska koko tämän ajan minua on etonut valtavasti. Toki voi olla jotain muutakin, mutta tämä on jotenkin niin pysyvää, eli siitä mietiskelin että ei taida olla joka tapauksessa ihan normaalia tämä. Viikon nyt etonut ja viikon vuodellut. Voiko keskenmenoon liittyä etomista? Ja oli mitä hyvänsä, niin miksei mene ohi? Veetuilijat voivat jättää tähän vastaamisen väliin..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee r.testi

Vierailija
2/3 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä raskaustesti, vuoto voi tulla vaikka olisikin raskaana. Itse olen 13+1 nyt ja kaksi kertaa on tullut "kuukautiset" silloin kun on pitänytkin, ainoana erona on ollut ettei ole ollut kipuja ollenkaan. Sikiö voi kuitenkin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Täytyykin sitten käydä hakemassa testi. Kipuja tms. menkkaoireilua ei ole ollut ollenkaan, haistan kauhean voimakkaana hajut ja muutenkin olo on kuin aiemmissakin raskauksissa. Etoo nonstop. Näkyykö keskeytynytkin raskaus vielä testissä, vai onko kyseessä raskaus jos näyttää plussaa? Vuoto ei ole mulle tyypillistä, mutta mistä sitä tietää... t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi