Voiko mies huomaamattaan / tahattomasti...
...painaa lantionsa naista vasten useiksi minuuteiksi ja useammin kuin kerran. Jos edes tilan puitteissa lähikontakti ei olisi välttämätön?
Olin aivan kipinöissä ja jäin miettimään josko oli miehen osalta täysin tahaton eikä edes huomannut mitä teki...
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:04"]Tunsitko mitään kovaa itseäsi vasten..?;)
[/quote]
En voi olla ihan varma. Toisaalta se olisi voinut tuntua jo liian irstaalta. Tilanteessa läheisyys oli vain sairaan miellyttävää. ap
tottakai voi ja pitääkin ;)
akkojen kanssa pitää olla pokkaa toimia :)
jatkan vielä että kuhan ei oo mikään poikanen niin ok muuten.
itekki voisin tehdä noin.
23/24 ei kyllä vastannut pohdintaan mitä miehet saattaa tuollaisella tarkoittaa. Ja ei, kyseessä ei ole nuori pojankloppi vaan aikuinen (+40v) erittäin charmantti ja hyväkäytöksinen mies.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:03"]
Minä taas istuin sairaalan sängyllä kun nuori naislääkäri tuli istumaan melkein syliin ja esitteli siinä papereitaan. Olen yli viisikymppinen ukko ja olin toipumassa pallolaajennuksesta. Mitähän lekuri meinasi?
[/quote]
Olisi halunnut, että nussit sitä edestä ja takaa heti siinä lasaretin pedissä? Tällaistahan vastausta hait. Totuus on monesti täysin toinen, kuten tässä sinunkin tapauksessasi.