Nyt on aito jännänainen merrassa. Kärysi länsi-satamassa etsintäkuulutettu mies, aseita ja huumeita takakontissa (IL)
Kyllä me naisetkin joskus osataan yllättää:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/469919bd-17d4-4f97-95bd-a60627ca9c14
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Haluan jännänaisen, kilttinainen ei kelpaa. Kaikkein kiihottavin olisi murhaajajännänainen. Hän sitten minua suojelisi ja kentien minä hänet myös parantaisin rakkaudellani.
Täällä sama tilanne. Kilttinaisissa ei ole sitä haastetta ja seksuaalista vetovoimaa, mikä löytyy jännänaisista. Oikea jännänainen on vain vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan jännänaisen, kilttinainen ei kelpaa. Kaikkein kiihottavin olisi murhaajajännänainen. Hän sitten minua suojelisi ja kentien minä hänet myös parantaisin rakkaudellani.
Täällä sama tilanne. Kilttinaisissa ei ole sitä haastetta ja seksuaalista vetovoimaa, mikä löytyy jännänaisista. Oikea jännänainen on vain vaikea löytää.
Varmasti. Minä en ainakaan ota yhtään miestä, koska yritän olla tappamatta ketään. Minulla on vielä hyviä vuosia jäljellä ja elinkautista voin harkita vasta joskus 70 ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo nyt viety Pasilan poliisiasemalle vai minne säilöön? Jos menisit sinne kukkapuskan ja suklaarasian kanssa ovelle odottamaan, mutta kannattaa varautua ettet ole ainoa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo nyt viety Pasilan poliisiasemalle vai minne säilöön? Jos menisit sinne kukkapuskan ja suklaarasian kanssa ovelle odottamaan, mutta kannattaa varautua ettet ole ainoa siellä.
Kiitos vinkistä. Seuraan tilanteen kehittymistä ja mikäli tuomitaan vankeusrangaistukseen, niin hukutan hänet rakkauskirjeisiin ja kalsareihin. Ihana nainen.
Olisi kysynyt meiltä ensin ennenkuin tekee tuollaisen alkeellisen mokan.