Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö sossun asiakkaan näyttää köyhältä?

Vierailija
09.09.2014 |

Ihmettelen tätä, miks ihmiset ajattelee et sossun asiakkaan pitäis kulkea ryysy vaatteissa.

itse olen hoitovapaalla ja kelan tukien lisäksi saan muutaman satasen sossulta ja eräskin kaveri tokas et maksaako sossu sun vaatteet.. Ei maksa ei, mut ei se sieltä tarkoita että pitäs ulospäinkin pummilla näyttää.

En käytä alkoholia, enkä polta ja olin työelämässä 5-vuotta ennen äitiyttä ja sinä aikana ostanut paljon vaatteita yms. mitä edelleen käytän, niin kait saan rahani käyttää miten huvittaa.

Huomannut olen myös tutustuessa muihin äiteihin ja myös näihin sossun asiakkaisiin että suurinta melua näistä mamujen eduista pitää äidit jotka itse saa sossusta tukea, mut bilettää joka viikonloppu. Sit valitetaan et mamut saa muka enemmän, mut aika harvinaista on jos näkee mamuäitejä baareissa ja tupakka poskessa.

ärsyttää vaan tällaiset ennakkoluulot.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ennakkoluuloisten ihmisten luvattu maa ja av heidän temmellyskenttänsä.

Vierailija
2/5 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää näyttää köyhältä, jotta oikeistopoliitikoille ei tule paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sossun asiakas, vastaavan syyn takia kuin ap, mutten ole ollut työelämässä, vaan kesken opiskelujen jäin äitiyslomalle. Ostan vaatteeni kirpparilta, mutta ostan hyviä, laadukkaita ja hyväkuntoisia vaatteita. Samoin laukut ja kengät. Leikkaan ja värjään itse hiukseni, huolehdin ulkonäöstäni mm. lenkkeilemällä ja pitämällä huolta hyvistä elämäntavoista. Ei ole kallista, mutten usko että näytän sossun asiakkaalta. Ei sillä, että minulle olisi mikään elänää suurempi kysymys, vaikka joku näyttäisi. Aika moni ei-sossun asiakas muuten näyttää siltä että olisi asiakkaana.. ulkonäkö voi pettää.

Vierailija
4/5 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla voi löytyä joskus huippumuodikkaita vaatteita esim 50 sentillä kun joku yrittää tyhjentää pöytäänsä.

Vierailija
5/5 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vähän kornia olisi jos sossun asiakkaalla olisi viimeisen päälle kalliit muotivermeet. Ei nyt ryysyjä silti tarvitse päälle vetää, siistit neutraalit kuteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan