Kannattaako itsekkään nautiskelijan hankkia lapsia?
Jos erityistä kiinnostusta ei ole ja muut asiat tuntuvat elämässä paljon tärkeämmiltä. Kaikki tuota tuntuvat kuitenkin suosittelevan.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:05"]
Ei kannata hankkia, jos lapsista ei ole kiinnostunut. Meitä on niin moneen junaan, että varmasti lapset ei lopu, vaikka kaikki ei niitä haluakaan hankkia.
Itse en hanki yhtään lasta. Olen niin epäsosiaalinen, että vietän aikani omissa oloissani enkä kaipaa muiden seuraa. Miettikääs, jos mulla olis lapsi :)
[/quote]
Täällä toinen epäsosiaalinen,ei-lapsia haluava.Ahdistaa ajatus,että toinen ihminen olisi täysin riippuvainen minusta eikä tosiaan olisi omaa aikaa,tai sitä olisi hyvin vähän. Ei kannata hankkia,jos ajatus lapsesta ei tunnu luontevalta.
Minulla ajattelin hankkivani lapsia "sitten joskus", mutta mitä vanhemmaksi tulin, sitä vähemmän koko touhu alkoi kiinnostaa. Kolikymppisenä minulla on jo aika hyvä käsitys siitä, mitä tarvitset hyvään elämään, ja lapsi ei tälle listalle kuulu. Kieltämättä elämäni on todella helppoa, ja ystävien, hyvän ruoan ja juoman, keskustelun, tanssin, lukemisen ja elokuvien kaltaisille nautinnoille jää paljon enemmän aikaa kuin oikeastaan yhdelläkään vanhemmalla. Laajaa ystäväpiiriä tarvitaan, sillä menojen sopiminen vanhempien kanssa on paljon vaikeampaa kuin lapsettomien.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:33"]
Elämäni on taatusti rikkaampaa heidän ansiostaan, ja nyt tiedän mitä on rakkaus!
[/quote]
Tämä voi olla totta. Oma elämäni on vastaavasti paljon rikkaampaa ilman lapsia., ja jos en olisi valinnut lapsettomuutta, en olisi myöskään yhdessä elämäni rakkauden kanssa. -24
JOO!
Sinun lapsesi on mini-sinä. Muistuttaa sinua ja perii sinun luonteen ja omaksuu mieltymyksesi.
Sitten vaan nautiskelette yhdessä!
up