Jos olet kotona lasten kanssa, antaako miehesi sinulle paljon omaa aikaa? Miten jaatte päivät?
Minua häiritsee, jos ei ole selkeitä aikoja, vaan pitää olla koko ajan valmiustilassa.
Kommentit (8)
Kun olin kotona 1-3 lapsemme kanssa, niin katsoimme päiväkohtaisesti minun mahdolliset menot, joita ei kyllä ollut paljoa. En edes tarvinnut mitään "omaa aikaa" paljoa, sillä tykkäsin olla perheeni kanssa paljon.
Olin kahdeksan vuotta kotona ja viimeisenä vuonna opiskelin parina iltana viikossa ja tein tehtäviä iltaisin ja viikonloppuisin. Silloin mies tuli tietenkin kotiin ajoissa ja oli lasten kanssa niin, että sain tehtyä tehtäväni, muuten olimme perheen kanssa.
Perheemme on vieläkin todella hyvä porukka, jossa kaikilla on hyvä olla.
Miten niin pitää olla valmiustilassa? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Auttamaan lasta, hoitamaan, ruokkimaan jne.
Meillä esim. viikonloppuna mies ulkoilee lasten kanssa, laittaa ruokaa. Minun ei tarvi miettiä voinko lähteä lenkille tjmv. Viikolla töiden jälkeen lukee kirjaa, leikkii ja osallistuu arjen askareisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käsi?
Meillä mies tekee pitkää päivää 7 päivää viikossa. Saan kuitenkin omaa aikaa useita kertoja viikossa koska mies ottaa lapset töihin mukaan ja lapset ovat myös mummulassa pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käsi?
En ymmärrä. Kyllähän sitä välillä täytyy olla tilassa, jossa ei vaadita mitään.
Eikö ole ketään vastaavassa tilanteessa?